Windows 10 malvertising

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
als ik op sommige sites ga , bvb VRT , of Media Jury , ZELFS op jullie PC Tuts krijg ik iedere keer deze melding van malvertising van MalwareBytes premium

het is altijd van dezelfde Adobvieuwe.club zie ik
mag ik deze bij de uitsluitingen plaatsen voor het gemak ?t
lijkt me niets schadelijk , toch ,?
 

Bijlagen

  • malvertising.JPG
    malvertising.JPG
    37.2 KB · Weergaven: 126
je heb dus in een eerdere stadium ergens de toestemming gegoven ...wel kijk dan eens de Malwarebytes acceptatielijst na en indien je daar iets vermeld zie staan betreffende de edodviewe.club verwijder je deze.
 
je heb dus in een eerdere stadium ergens de toestemming gegoven ...wel kijk dan eens de Malwarebytes acceptatielijst na en indien je daar iets vermeld zie staan betreffende de edodviewe.club verwijder je deze.

zou dat eventueel deze kunnen zijn ?
't is maar een vraag
misschien weten jullie dat via dat IP adres ?
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    39.1 KB · Weergaven: 80
als je de IP vergeleek met deze van uit je aller eerste afbeelding dan had jezelf al bemerkt dat deze 198.134.116.30 niet over een komt met die van je eerste afbeelding .. 104.19.248.121
*beiden IP's staan vermeld op een blacklist voor het verspreiden van spam enz...
 
conclusie ?; niets aan te doen om dat weg te krijgen ?, en eigenlijk niet schadelijk voor de PC ?
zojuist die OffLine scan gedaan , weet niet of het iets uitgehaald heeft want ze geven geen resultaten denk ik
 
conclusie ?; niets aan te doen om dat weg te krijgen ?, en eigenlijk niet schadelijk voor de PC ?
zojuist die OffLine scan gedaan , weet niet of het iets uitgehaald heeft want ze geven geen resultaten denk ik
dag Qtex , dus ik mg die 138.134.116.30 verwijderen uit de acceptatielijst , en dit zonder gevolgen ( sorry voor de vele vragen ... ik wil altijd dubbelchecken ...)
 
je mag deze uit de acceptatielijst verwijderen ..
maar best ga je ook je Malwarebytes zelf opwarderen naar versie 4.1 jij zit nog met 4.04
*onder de knop "algemeen " klik je op controleer op updates en je volgt de wizard op ..een systeemherstart dringt zich op !
 
je mag deze uit de acceptatielijst verwijderen ..
maar best ga je ook je Malwarebytes zelf opwarderen naar versie 4.1 jij zit nog met 4.04
*onder de knop "algemeen " klik je op controleer op updates en je volgt de wizard op ..een systeemherstart dringt zich op !

zojuist dus die update gedaan en heb nu 4.1.0.56 en ook op de acceptatieslijst die 138.134.116.30 vewijderd
dank u

komt nog regelmatig die melding en er staat nu bij in Malwarebytes : kwaadaardig
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    32.4 KB · Weergaven: 79
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan