Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit heb ik al geruime tijd hoop alleen dat het op te lossen is zonder herinstallatie
nu dat al de rest eindelijk een beetje naar mijn zin is.


Mijn mapnstellingen worden blijkbaar niet meer onthouden
waardoor ik na ze naar mijn zin ingesteld te hebben bvb
Beeld ---> Tegels
Groeperen ---> Op naam
deze instellingenTelkens verdwenen zijn en ze lijken telkens random te worden ingevuld door andere instellingen

de ene keer opent een map in klein formaat en dan weer gemaximaliseerd

Heb al in EXTRA Mapopties de standaardinstellingen laten herstellen

in de tabbladen algemeen en weergave

Kijk ook eens naar de tekening[OPLOSSING]
*Het is altijd zo dat een venster zich herpositionneert op de plaats en afmeting die je laatst gebruikte voor dat venster ( ook al was dit default ). Net zoals je CTRL-S doet op de laatste locatie bvb.

*Als je een wijziging in het beeld van de mappen aanbrengt zoals van tiles naar list kan je ook bepalen: deze optie toepassen voor alle vensters voor je toepast ( via menu, niet icoon )...

*Je kan in je controlepaneel onder de display-instellingen bepalen hoe een nieuw venster zich dient te openen voor de eerste keer ( daarna blijven je wijzigingen van kracht zoals in *1 tot je reboot ).

Kan je mss al op weg helpen ;)
Heb dus de mappen overal hersteld en dan terug naar mijn zin gezet
Daarna : EXTRA MAPOPTIES WEERGAVE OP MAPPEN TOEPASSEN
en weer geboot.
Alles lijkt te blijven staan nu heb verschillende (oude) cleaning programma's erafgehaald en alleen Ccleaner gehouden en alles uit in de geavanceerd optie daar

Hoop dat het nu zo blijft
Indien niet open ik wel een nieuwe post hier

ik laat deze voor vandaag nog even open voor eventuele reactie's
[/OPLOSSING]
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    94.3 KB · Weergaven: 82
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb dus de mappen overal hersteld en dan terug naar mijn zin gezet
Daarna : EXTRA MAPOPTIES WEERGAVE OP MAPPEN TOEPASSEN
en weer geboot.
Alles lijkt te blijven staan nu heb verschillende (oude) cleaning programma's erafgehaald en alleen Ccleaner gehouden en alles uit in de geavanceerd optie daar

Hoop dat het nu zo blijft
Indien niet open ik wel een nieuwe post hier

ik laat deze voor vandaag nog even open voor eventuele reactie's
 
Toch even beantwoorden...

Toch even beantwoorden...

*Het is altijd zo dat een venster zich herpositionneert op de plaats en afmeting die je laatst gebruikte voor dat venster ( ook al was dit default ). Net zoals je CTRL-S doet op de laatste locatie bvb.

*Als je een wijziging in het beeld van de mappen aanbrengt zoals van tiles naar list kan je ook bepalen: deze optie toepassen voor alle vensters voor je toepast ( via menu, niet icoon )...

*Je kan in je controlepaneel onder de display-instellingen bepalen hoe een nieuw venster zich dient te openen voor de eerste keer ( daarna blijven je wijzigingen van kracht zoals in *1 tot je reboot ).

Kan je mss al op weg helpen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan