map ongewenste berichten blijft leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg een mail die ik verwachtte niet in mijn mailbox, hij staat echter ook niet in de map ongewenste berichten. Het gaat om een hotmailaccount in windows live messenger waar ik ook mijn mail van gmail in kan ontvangen, het adres van gmail gebruik ik het meest. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt, Joke
 
map ongewenste berichten blijft leeg

Het probleem is dat de mail die ik verwachte ook niet in de map voor spam zit, in deze map staan helemaal nooit berichten dus ik vermoed dat ze direct verwijderd worden terwijl ik dat niet heb ingesteld. Alle mail komt binnen via mijn gmail account.
 
Het probleem is dat de mail die ik verwachte ook niet in de map voor spam zit, in deze map staan helemaal nooit berichten dus ik vermoed dat ze direct verwijderd worden terwijl ik dat niet heb ingesteld. Alle mail komt binnen via mijn gmail account.

Dus Joke als ik je goed begrijpt heb je Gmail l geintergeerd in je Live accountl zo dat je als je Livemail opend alles kan binnen halen en 1 account hebt voor twee mail adressen.

Dan is mijn vraag ook krijg je wel al van je Gamail accont binnen in je livemail
Het is mij niet duidelijk van welke adres je die mail zou ontvangen, als het van Gmail is dan kan het wel een instelling probleem zijn wat erg vaak niet goed staat,
graag een reactie even
 
het gaat inderdaad om berichten die zijn verzonden naar mijn gmail adres en die ik wil openen in windows live messenger, de mail is niet aangekomen en ook niet in de spammap gezet
 
het gaat inderdaad om berichten die zijn verzonden naar mijn gmail adres en die ik wil openen in windows live messenger, de mail is niet aangekomen en ook niet in de spammap gezet


En de mail is naar het goede adres verzonden, mail aan jezelf gedaan als test?
Misschien even bij de instellingen kijken. Gmail openen instellingen rechts boven tweede tabblad klikken Accounts en import daar halve wegen zie je dat je account er staat en welke mail ze verzonden worden. kijk dat eerst even na ,en als dat goed staat dan in je livemail rechts boven instellingen opties dan naar beneden extraopties nemen dan zie je recht waar uit je kan kiezen account toevoegen zie screen
we horen het wel weer.
 

Bijlagen

  • livemail instellingen.jpg
    livemail instellingen.jpg
    61.8 KB · Weergaven: 105
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan