Status
Niet open voor verdere reacties.
®

®DaddyCool

Gast
Hallo zulle,
Ik kan moeilijk geloven dat ik de enige ben die het tegenkomt in Vista maar op een bepaald moment kan ik wel nog een Nieuwe Map aanmaken, maar deze dan niet meer herbenoemen.

Ik krijg gewoon de melding dat die map of het bestand niet bestaat ???

Is nu al de 3° PC die ik zo voor mij zie staan.

Aan wat zou dat kunnen liggen, waarschijnlijk aan machtigingen of zo in de beheersfuncties ??

Maar ik kan wel in Prompt als administrator deze mappen verwijderen en herbenoemen want deze staat rechts boven in mijn balk beschikbaar.

Toppunt is dat dat dus deze gebruiker als administrator staat aangeduid in config/gebruikers !!!

Ik kan natuurlijk herinstalleren maar ja, liever niet hé. :nee:

Thx
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gaat het hier om een legale versie??

Is het eerste account aangemaakt met volledige rechten?

De gebruiker voor deze map volledige beheerrechten te geven door met rechts te klikken op de map en achtereenvolgens te kiezen voor de optie Eigenschappen, tabblad Beveiliging, knop Bewerken, knop Toevoegen. Voer hier de naam van het gebruikersaccount in en druk op de knop Namen controleren om af te kunnen sluiten met OK. Vervolgens moet voor deze gebruiker Volledig beheer worden geactiveerd onder het kopje Toestaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nope ben, een gemuizirialiseerde ...
Nog eens overdoen, was daar al geweest, misschien niet echt helemaal goed gedaan ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ah de befaamde muiz dvd. Hier heb ik ook probs mee gehad. dvd weg gegooid. Als iemand iets ter beschikking stelt is het fijn voor hem dat hij apreciering(of zoiets) vraagt.Maar dat zijn naam op internet explorer en andere dingen staan vind ik maar niks. Als je ziet wie het volledig beheer heeft zie je ook muiz. Vind dat maar minnetjes eraan
 
Vista Ultimate 32 NL Unattended 1.0981 by Muiz zou beter zijn.

In deze versie is alles wat met UAC (Gebruikers Accountbeheer) te maken heeft uitgeschakeld, dus Vista zal nergens om zeuren.
Ook staat de firewall standaard uit, die kun je weer aanzetten of een eigen firewall gebruiken.
Dit houdt in dat het iets minder veilig is, maar ik vond dat hij iets te veel zeurde.


Nu weet ik niet wat versie jij hebt...maar voor mij geen muiz niet meer (mijn mening)
 
Ik heb hier de 1.081 kan dit ?
Eigenlijk nog geen echte problemen mee gehad tot hiertoe, maar ja ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat mij vooral opvalt is dat ik bij het opstarten in veilige modus ook geen "opstarten als administrator zie staan" raar
De gebruiker zelf staat wel als administrator aangeduidt.
Je kan dus in veilige modus enkel gewoon opstarten.
Administrator is even in verlof ???
 
jep had ik ook gemerkt..het is juist of muiz de beheersrechten heeft.
 
Mooi backupke maken en boeleke herinstalleren, zal sebiet gedaan zijn sé. De korte pijn hé. Doet toch alles vanzelf (toch bijna ) Just zien dat ik die beheersrechten niet mee backup dan hé, hahaha. enne ik maak mezelf meteen ook een admin aan + voor alle veiligheid ook als Backup-operator.
Die beheersrechten waren al niet eenvoudig bij XP , maar nu lijkt het 5x ingewikkelder zo te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En liegen dat den Billy kan, niet te geloven .... Je ziet de "Nieuwe Map" gewoon staan hé , je kan er in Dos mee doen wat je wil, dus bestaat ze wel degelijk denk ik toch?
En toch zegt ie dan zo doodeenvoudig : Deze map of bestand bestaat niet. hmmmmm
Billy zal brilleke moeten kopen denk ik, of zou het Muiz zijn ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hahahahaha,..

een collega van mij heeft vista legaal en vind het ook maar niks. Veel probs en met die sidebar is het toch langzame opstart
 
Ik heb hem te vroeg gekocht en heb de 64bit versie van Ultimate, kan je nog weinig mee doen nu hé
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan