Mars-sonde fotografeert schedel op Mars

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DamienJack

Gast
Mars-sonde fotografeert schedel op Mars
Opmerkelijk - door Ronald (Djeez) op 10-06-2009 @ 20:28

Op nieuwe foto's van Mars is een vreemd voorwerp te zien. Er is namelijk heel duidelijk een schedel waar te nemen. Hoewel sommigen uitgaan van een bizarre rotsformatie, denken ufologen dat het hier een echte doodskop betreft.

Australische ufologen zijn er namelijk van overtuigd dat de sonde 'Spirit', die de Rode Planeet in de gaten houdt, een echte menselijke schedel heeft gefotografeerd. Voor de opmerkelijke conclusie werd een opname van het Marsoppervlak enorm vergroot en onderzocht. En inderdaad, een rots op de voorgrond lijkt sprekend op een doodshoofd.

Een wetenschappelijke verklaring voor het fenomeen kan men nog niet geven. Mogelijk betreft het hier een ongewone schaduw. Zo is ook de zogeheten 'Mars Face', een beroemde rotsformatie op Mars, bekend geworden.

tja wat wil je zien en geloven........................
denk dat het stenen zijn maar ik hoop wel op wat spectaculairders
 

Bijlagen

  • 090610_3926_Marsschedel.jpg
    090610_3926_Marsschedel.jpg
    40.2 KB · Weergaven: 78
't Ja, met een beetje fantasie...

Het Mars gezicht, daar is ook al heel wat over gespeculeerd...

faces.jpg


Bleek nadat de site voor een tweede maal gefotografeerd werd een kwakkel.

images%5Cface_mars2.jpg


Men heeft ook al "mensen" zien rondlopen op Mars...

mars2_682_423046a.jpg


Blijft toch steeds weer leuk dat mensen zien wat ze willen zien op die foto's.
 
Mars-sonde fotografeert schedel op Mars
Opmerkelijk - door Ronald (Djeez) op 10-06-2009 @ 20:28

Op nieuwe foto's van Mars is een vreemd voorwerp te zien. Er is namelijk heel duidelijk een schedel waar te nemen. Hoewel sommigen uitgaan van een bizarre rotsformatie, denken ufologen dat het hier een echte doodskop betreft.

Australische ufologen zijn er namelijk van overtuigd dat de sonde 'Spirit', die de Rode Planeet in de gaten houdt, een echte menselijke schedel heeft gefotografeerd. Voor de opmerkelijke conclusie werd een opname van het Marsoppervlak enorm vergroot en onderzocht. En inderdaad, een rots op de voorgrond lijkt sprekend op een doodshoofd.

Een wetenschappelijke verklaring voor het fenomeen kan men nog niet geven. Mogelijk betreft het hier een ongewone schaduw. Zo is ook de zogeheten 'Mars Face', een beroemde rotsformatie op Mars, bekend geworden.

tja wat wil je zien en geloven........................
denk dat het stenen zijn maar ik hoop wel op wat spectaculairders

Ik had deze even gemist, maar volgens mij is het gewoon een hoop drollen van een olifant in Blijdorp.
 
't Ja, met een beetje fantasie...

Men heeft ook al "mensen" zien rondlopen op Mars...

mars2_682_423046a.jpg


Blijft toch steeds weer leuk dat mensen zien wat ze willen zien op die foto's.

Ik zou zelfs durven beweren dat die gast daar nooit heeft geweest. (lachen) Ik heb er "sluitend bewijs" van:
(toch leuk dat de mensen altijd zien wat een beetje beeldbewerking kan :p )

attachment.php
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan