Status
Niet open voor verdere reacties.
;! alo allemaal,
- kan er mij iemand zeggen of ik mijn laptop vista,kan veranderen in windows XP
-ook kan ik geen internet krijgen op mijn laptop(belgacom): ik heb internet van belgacom
op mijn pc windows xp,wie kan er mij uitleggen hoe ik dat moet doen?
mijn beste dank bij voorbaat groetjes..martie :applaus:
 
Wel bijzonder weinig info hé Martie.Krijgt ge foutmeldingen i.v.m. dat internet.
Normaal kan je inderdaad van besturingssysteem wisselen maar dan zal je wss een formatje moeten doen hé;)
 
De kabel er in steken hé, grapje iets meer info en we zullen je hier op het forum wel kunnen helpen.
 
Martie, eerst en vooral, hoe maakt u verbinding met het internet?
Heeft u een router staan? Normaal geen probleem om gemengd te gebruiken.
Ik werk hier ook met diverse pc's & besturingssystemen.
Natuurlijk moet je dan een router gebruiken, daar de meeste provyders maar 1 computer tegelijk toelaten. Of wil je draadloos werken met uw laptop?
Graag een beetje meer uitleg over uw bedoeling?
Greetz, Ghost
 
Geef eens merk en type laptop, dan kijk ik even op de site van de fabricant of er de nodige drivers te vinden zijn om met xp nog te kunnen werken.
Doe geen format tot je alle drivers voor xp hebt.
 
Ik zou ook XP willen op mijn laptop, maar volgens de fabricant geeft dat heel wat problemen als je er een downgrade op doet.

Bon, als iemand me kan helpen:

Laptop HP Pavilion dv6000

Prima laptop maar Vista erop ;!
 
Ik heb hier xp en vista op de pc staan.
Voor je xp op je pc plaats zorg dat je de drivers heb voor xp, de rest loop van zelf.
 
En mag ik vragen waarom ?

Omdat vanaf dag 1 er wel een probleem opdook met VISTA en ik nu ofwel een downgrade moet doen ofwel een herinstallatie ... en dat systeem van HP om dit te doen schrikt me wel wat af :ahhhhh:
 
Ik heb hier xp en vista op de pc staan.
Voor je xp op je pc plaats zorg dat je de drivers heb voor xp, de rest loop van zelf.

Ik zal aan HP de drivers nog eens vragen ... ik zal wel zien wat eruit de bus komt en anders is er natuurlijk nog Pctuts.be hé :duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan