Matroska file omzetten naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkie

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een film op Matroska-file (4,6Gig) ik zou deze graag omzetten naar DVD om hem op TV te laten afspelen.
Omdat het om een eenmalige actie gaat liefst met een niet-betalende convertor en zonder storende elementen zoals reclame voor de convertor op de film.
Wie weet welke convertor en werkwijze ik best dien te volgen?
 
How to convert matroska MKV to AVI or OGM to AVI - VideoHelp.com heb dit gevonden al geprobeerd met win-avi? deze zou het normaal ook moeten kunnen

Die had ik ook reeds gevonden, spijtig maar helaas is deze convertie naar AVI en niet naar DVD.

Toch bedankt!

Matroska Official Homepage (MKV/MKA) hier de officiele site mss kan je daar ook iets vinden ;)

'k Had deze ook reeds bekeken...
Hier kan ik ook niets vinden om te converteren naar DVD ;!

Ook bedankt!
 
WinAVI geïnstalleerd, maar tijdens het converteren komt de volgende foutmelding:
M:\DVD\dfd-hellboy.dga.720p.mkv
Can't decode this file! Maybe the file is broken or the relative decoder is not instaaled!
Ik kan deze film bekijken op mijn pc met "Media Player Classic", dus veronderstel ik dat ik de codec geïnstalleerd heb en dat de file niet "broken" is.
Iemand raad?
Misschien toch een beter codec?
 
Rikkie als het niet is opgelost stel je vraag dan om topic weer te openen heb de link van ciriel wel moeten verwijderen want deze mag hier niet staan. Bepaalde zaken kunnen worden afgehandeld via Pm indien nodig. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan