Mededeling betreffende de AVG2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
zoals jullie wel al weten is de nieuwe AVG 2013 al uit..
deze is zowel in de gratis versie als in de betalende versie beschikbaar ...
ik wil het hier hebben over de AVG Internet Security 2013 ( dus de betalende versie )
wel uit nieuwschierigheid heb ik vandaag de probeer versie van geinstalleerd nadat ik de versie 2011 verwijderd had.
het installeren van de versie 2013 ging vlot ....en zonder problemen ..

je dient na dat de instal klaar is je systeem te herstarten ....
om de firewall van de avg te activeren ( gebeurt automatisch na de herstart)
MAAR dan begonnen de problemen pas goed .....
omdat er in de volledige versie een linkscanner + een online shield aanwezig zijn (voornamelijk de linkscanner gaf problemen) .
d.w.z. je opent een webbrouwser maar deze opent niet direct , deze word eerst door de linkscanner gehaald en maakt dan pas de verbinding aan ....bij sommigen site's bedroeg de vertraging bij het opstarten van de site zelf wel tot 1 minuut ...of meer !
ook op de site zelf door linken naar een andere onder deel liep telkens vertraging op ...

je kunt de link scanner wel uitzetten maar dan krijg je telkens een melding dat je niet volledig beschermt ben ....
dus indien je de avg 2011 of de 2012 gebruikt blijf je best deze verder gebruiken tot ze deze versie optimaal hebben afgesteldt....wees gewaarschuwd !
niet dat je zegt " der scheelt iets aan mijn verbinding , want mijn internet is zo traag !"
tevens ook het binnen halen van e-mails gaf problemen ...

Bekijk bijlage 9435



opmerking :
13 dagen na deze posting heb ik deze versie terug geinstalleerd....
zonder eerst de versie 2011 te verwijderen ....
de installattie van de 2013 ging probleemloos ...
deze heeft de versie 2011 volledig verwijderdt....

conclussie :
de versie 2013 werkt nu probleemloos , zonder haperingen en vertragingen ..
 
Laatst bewerkt:
ik heb em ook al getest.
eerst als proefversie?
en die dan omgezet naar gratis versie,
maar ik had veel problemen na dat de laptop was opgestart.
en laptoppie werd ineens wel heel traag..
Dus , maar weer verwijderd, opnieuw geinstalleerd, maar het bleef een probleem..
 
daarom deze algemeene waarschuwing : want ik vermoed dat deze nog niet echt optimaal werd afgesteld ....
heb er zelfs een pdf van aangemaakt ...over de opties die er aanwezig zijn , maar je kunt bijna niets verranderen aan de instellingen ..
 
heb deze avg internet security 2013 opnieuw geinstalleerd en nu werkt deze optimaal ...
ik stel geen vertragingen meer vast..
 
ik had dat met panda internet security 2013 ik werkte met 2012 en zette deze om naar 2013 kon mijn key gebruiken om deze te aciveren zodra alles gelukt was begonnen de problemen programma,s kreeg ik niet meer open kon zelfs mijn pc niet meer afsluiten.toen ik hem opstarte weeral van dat dus je zie dat avg niet alleen is dus er staat nog niets op punt
nu mag je van mij denken wat je wilt ik werk met 2 antivirusprogramma,s een van avast en een van eset nod 32 heb wel een firewal uitgeschakeld en ik moet zeggen mijn pc gaat even rap als met eentje.dus das voor mij een fabeltje dat je niet met 2 mag werken op een pc en dit doe ik al meer dan een jaar en nog steeds geen problemen dus dubbel beschermd (betaalde versie,s)
 
@ zorro
indien jij de 2 antivirussen gelijktijdig in gebruik heb , dan zal dit ook conflicten geven ..
je kan zeker 2 antivirus programmas installeren en gebruiken maar je kan ZE Niet gelijktijdig gebruiken

**je dient er telkens 1 uitgezet te hebben ..ook de real time beveiliging !
 
nee die tegerlijke tijd gebruiken gaat niet maar de real time beveiliging staan beide aan sorry qtex heb daargeen problemen mee tot nu toe
 
ok beter voor u dan , echter mochten er problemen worden vast gesteld dan weet je waaraan dit te weiten is .;)
 
oke dan zal ik er eentje moeten verwijderen of de real time uitschakelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan