Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemiddag
heb vanmiddag sail amsterdam op genomen met windows media center,
nu wil ik het op dvd branden,maar weet niet of het avi is,mpg of wat dan ook,
weet iemand raad,of advies?
hoor graag reaktie's

pouwer:p:p:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit kan je zien als je rechts klikt op het bestand en neem eigenschappen onderaan.

media.png
 
Klik bij je verkenner bovenaan eens op EXTRA, dan MAPOPTIES, dan WEERGAVE.
Hier zou bij het 5de lijntje bovenaan GEEN vinkje mogen staan bij "extensies voor bekende bestandstypes verbergen".
Als er een vinkje staat, dit wegdoen, toepassen en ok. Nu zou je wel moeten zien welke extensie er achter
de film staat.
 
Klik bij je verkenner bovenaan eens op EXTRA, dan MAPOPTIES, dan WEERGAVE.
Hier zou bij het 5de lijntje bovenaan GEEN vinkje mogen staan bij "extensies voor bekende bestandstypes verbergen".
Als er een vinkje staat, dit wegdoen, toepassen en ok. Nu zou je wel moeten zien welke extensie er achter
de film staat.


wtv dit is het enige wat ik zie op de opgenomen sail amsterdam, gee avi of iets anders
 
Klik bij je verkenner bovenaan eens op EXTRA, dan MAPOPTIES, dan WEERGAVE.
Hier zou bij het 5de lijntje bovenaan GEEN vinkje mogen staan bij "extensies voor bekende bestandstypes verbergen".
Als er een vinkje staat, dit wegdoen, toepassen en ok. Nu zou je wel moeten zien welke extensie er achter
de film staat.


hoi
heb dat gedaan maar ik zie niks van avi staan,of wat dan ook,
kan ik het wel op dvd branden dan?
zodat ik het op dvd player kan afspelen?
heel graag reaktie
bij voorbaat dank

pouwer
 
normaal kan je dat niet branden. je zou het moeten omzetten naar mpg of avi.
Ga eens naar je map waar die file staat en klik bovenaan op "beeld" en dan "details".
Hoe groot is die file ?
 
normaal zou je die moeten omzetten naar mpg dan OF Avi, 5.5 gb zal je niet op 1 dvd krijgen hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan