Mediaplayer Mede8er

Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb de Mede8er MED800X3D sinds een aantal jaren was ik altijd heel tevreden over maar nu merk ik dat sommige bestanden niet meer ondersteund worden.
Ik ben aan het overwegen om een nieuwe te kopen hebben jullie enige voorstellen?

Deze moet een interne HD kunnen bezitten streamen enz....
 
Deze heeft geen interne HD. Maar een schijfje van een laptop 2;5" kan je overal vinden voor een prikje. Vandaag nog eentje van 500GB gekocht voor nog geen 30€ van Verbatim.
Voordeel is dat het schijfje ook nog kan dienen voor andere zaken.
 
over welke extensie heb jij het dan ..Mik was me al voor ..
en hij bedoelt dus dat het een kinderspel is om de film of wat dan ook gemakkelijk om te zetten is naar een extensie dat dus wel ondersteund word ..
 
Denk dat enkel de 4K bestanden niet afgespeeld worden. Zie :
resolutie tot 720p/1080i/1080p
Maar als het een troost mag zijn, Uw tv zal vermoedelijk ook geen 4k bestanden aanvaarden. Maar je kan wel een heel nieuwe tv hebben.
Tot hiertoe weet ik van géén zenders die al 4K uitzenden.
 
Ik he gezien dat

AAC | ASF | AVI | FLAC | FLV | GIF | JPEG | JPG | M4A | MKV | MP3 | MP4 | MPEG | MPEG2 | MPEG4 | MPG | PNG | VOB | WAV | WMA afspeelt


Ik heb een ander idee in gedachten voor mijn probleem.
Ik zal een mini-pc van HP aansluiten op Tv via HDMI en klaar is kees en speelt alles af :) tot nu toe :)

Deze mag gesloten worden.
 
En wat denk je dat die Mede8er MED600X3D/wp - Media Speler dan wel is? Gewoon een pc op Androïd toch. Zie ook MXqpro. Met een beetje zoeken beschikbaar voor een goei 50€.
Aansluiten via HDMI. Geeft zelfs 4k weer. Maar bekijk ook eens Uw tv...… misschien speelt hij via USB ook wat je wil bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan