Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe moet ik dat doen om myn gps de kaarten gratis te updaten heb dit nog nooit gedaan ik heb hem al een aantal jaren maar met de nieuwe wegen erbij zou het handiger zijn
bedankt alvast
 
Mogelijks moet je eerst de software van je toestel zelf updaten en dan de kaarten...
bij een "Teasi" moet je (eigenaardig genoeg) best je kaarten herinstalleren na een software update , dit om eventuele problemen allerhande te vermijden.
aangezien de beide toestellen erg veel op elkaar gelijken zou je dit ook best doen , dus eerst een software update , dan je huidige kaarten verwijderen en opnieuw installeren....
succes !
 
En, flavie.
Is het gelukt ?
ja ben ook benieuwd...ben er trouwens op het hulp forum van Teasi mee gestopt : de domste (sry) vragen die met een heel klein beetje moeite gevonden konden worden in de handleiding , bijna altijd zonder naam dus je kon de persoon niet rechtstreeks aanspreken , en NOOIT eens feedback hoe het was verlopen : heeft de geboden hulp geholpen ? iets anders ?
het is altijd leuk te lezen of het heeft geholpen en indien niet dan kan er verder gezocht worden...
ben 30 jaar motorrijder geweest en in de club zorgde ik altijd voor de routes voor op de gps ( TomTom , Garmin) dus ken er een beetje van , ik heb nu een Teasi one2 voor op de fiets , heerlijk om routes van op de knooppunter website na te rijden ....
dit even terzijde ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan