Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn televisietoestel LG flatscreen aan de pc hangen met een S-video kabel na veel geprul krijg ik hem soms aan de praat en soms weer niet maar na elke reboot ben ik hem steevast weer kwijt.
Als ik in het NVIDIA controle paneel het tweede beeldscherm inschakel schakelt de pc dit beeldscherm weer uit in het beeldschermeigenschappen scherm van Windows (Vista) en vice versa M.A.W. ze hebben een conflict zeker? in Device managment geen foutmeldingen en driver updates lossen het probleem ook niet op. Ik kan me natuurlijk een monitorkabel of HDMI kabel van 20Mtr gaan aanschaffen ipv nu de S-Video kabel (ook 20Mtr) Weet alleen niet waar ik die moet vinden.
alle raad en hulp is welkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ben er (nog maar eens)heel de dag mee bezig geweest heb Nvida drivers liggen updaten andere software geïnstaleerd alsook een vista autopatch geïnstaleerd. dan nog liggen klooien om het geluid goed te krijgen en het is gelukt. Op mijn vorige (XP) pc was het schakelen tussen bureaubladen wel veel makkelijker nu moet ik nog telkens van kloon naar dualview omdat ik anders mijn resolutie op één van beide schermen niet goedkrijg maar ben al blij dat ik zover geraakt ben zal wel aan VISTA/NVIDIA liggen.


N.B. ik laat een mailtje aan Ivan achter met die Vista AutoPatch kan hij hem eens bekijken en wat verdere (lees:duidelijke) uitleg bijzetten voor op de site eventueel. En zal hem zelf al bij Vista downloads zetten. Als hij er al niet staat uiteraard
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan