Status
Niet open voor verdere reacties.

a.louwinger

Steunend lid
Vip Lid
Als ik naar meerdere personen tegelijk een bericht wil verzenden in Gmail handel ik als volgt: Contactpersonen ► vinkje zetten voor de contactpersoenen ► e-mail.
Nu staan alle contactpersonen in één keer in het vak Aan.
Hoe kan ik deze contactpersonen tegelijk in BCC plaatsen? Nu klik ik eerst op BCC en moet dan de contactpersonen één voor één naar BCC verplaatsen.
Kan het ook in een keer?

Bij voorbaat dank voor het antwoord.

André
 
Hey a.louwinger, je kan rechtstreeks naar het veld BCC gaan door te klikken op de aangeduide plaats of door de toetsencombinatie CTRL + SHIFT + B.

52ee6e54e5e49-bcc.gmail.jpg
 
a.louwinger,

na het klikken op "Bcc" zoals aangegeven in bericht #2 opent zich een nieuw venster. In dit venster klik je opnieuw op "Bcc".

52ef3ed703e31-bcc.gmail.jpg


Nu opent zich het venster waarin jij je contactpersonen kan selecteren door er een vinkje voor te plaatsen. Nadien klik je onderaan links op "Selecteren". Alle gekozen contactpersonen staan nu rechtstreeks in het Bcc-veld.
 
Beste Grominet,

Mijn vraag was niet hoe je BCC kunt openen, maar hoe je meerdere contactpersonen tegelijkertijd vanuit Contacten naar BBC kunt verplaatsen.

André

Niet. De juiste werkwijze om de contactpersonen in Bcc: te plaatsen is zoals Grominet in #4 beschreven heeft.
 
Niet. De juiste werkwijze om de contactpersonen in Bcc: te plaatsen is zoals Grominet in #4 beschreven heeft.

Hoi swake, a.louwinger heeft om 9u43 een bedankje geplaatst bij bericht #4, dus dan denk ik dat we er mogen vanuit gaan dat hij zijn weg gevonden heeft en dat de vraag voldoende duidelijk werd beantwoord. Maar, we gaan het voor alle duidelijkheid eventjes vragen. ;)

@ a.louwinger: is jouw vraag voldoende beantwoord door bovenstaande uitleg of zijn er nog bepaalde zaken die je duidelijker wenst uitgelegd te zien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan