Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
kan iemand mij een hulpje geven - nieuwe PC aangekocht merk HP met vista home pren.. 2000 ram geheugen -op de nieuwe pc heb ik messingervan hotmail willen insatlleren maar dat wil maar niet lukken wat heb ik al gedaan
via desite van hotmail de messinger 8.0 gedowl en installeerd op de PC alles gaat hier goed ik krijg dus het groen manneke ( kegeltje ) rechts onderaan het scherm bij de klok die staat nog aangeduid met een rode X ervoren . Ik krijg dan het venster waar ik mijn code en e mail adres inzet en klik op inloggen - na 2 tal seconden krijg ik bericht dat ik een nieuwere versie moet dowladen - of ik da doe of niet het wil niet lukken ook heb ik al oudere versies geprobeert en de laatste versie's geen oplossing te vinden ook heb ik de firrewal bij uitzonderingen aangevinkt - opnieuw messinger er af gedaan volledig verwijderd op PC ook in het register - en opnieuw ingestalleerd geen oplossing via de helpdesk van HP wisten ze ook geen raad . kan iemand mij helpen
groetjes
rero
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
uac staat natuurlijk aan, maar dat mag.
Je moet wel om messenger te instaleren rechtsklikken en in het venster 'als administrator uitvoeren' kiezen.
Dan zou het moeten lukken.
Laat gerust weten hoever het ermee staat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan