Microsoft gaat AVG meeleveren met Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Microsoft gaat AVG meeleveren met Vista

Microsoft heeft bekendgemaakt dat het de gratis variant van AVG Anti-Virus 7.5 zal gaan aanbieden middels het Windows Security Center.

Dit antimalwareprogramma is een van de eerste die compatibel zijn met Windows Vista en zal automatisch gedownload kunnen worden om de Windows-installatie tegen internetgespuis te beschermen. Ben Fathi, vice president van de Security Technology Unit van Microsoft, benadrukt dat AVG nauw samengewerkt heeft met de ontwikkelaars uit Redmond om zijn antiviruspakket klaar te stomen. Eerder had Symantec al zijn zorgen uitgesproken over het feit dat het concurrentie van Microsofts eigen antivirusoplossing zou moeten verduren, waarbij het vreesde voor Netscape-achtige taferelen.

AVG Anti-Virus logoDe aankondiging van de samenwerking met AVG is voor Microsoft een opsteker nadat het bedrijf Authentium de aandacht opzocht met de stelling PatchGuard omzeild te hebben om zijn antimalwarepakket compatibel te krijgen met Windows Vista. Antivirusvendors Sophos en Kaspersky hadden eerder al aangegeven dat het ondanks PatchGuard wel mogelijk was een werkende en betrouwbare bescherming tegen malware te ontwikkelen.
 
Het ultieme bewijs dat AVG free voldoende bescherming EN ondersteuning bied aan Vista ;) De betere in hun soort MAW....
Wat niet wegneemt dat er nog andere zijn die hun werk ook grondig doen.
Ben alleen al blij dat de keuze op AVG free gevallen is (kp)
 
Ik ben ook een gebruiker van de avg-free versie, maar krijg nu de melding dat het afgelopen is op 15/01/2007 en daar ik niet van plan ben om me vista aan te schaffen ben ik wel benieuwd wat ik dan moet doen ? iemand raad?
Je krijgt er wel een link bij die melding maar daar staat alle uitleg in het Engels en dat is spijtig genoeg voor mij chinnees voor beginners ;!
 
Gewoon de nieuwe versie hier downen en installeren.

Ik ben ook een gebruiker van de avg-free versie, maar krijg nu de melding dat het afgelopen is op 15/01/2007 en daar ik niet van plan ben om me vista aan te schaffen ben ik wel benieuwd wat ik dan moet doen ? iemand raad?
Je krijgt er wel een link bij die melding maar daar staat alle uitleg in het Engels en dat is spijtig genoeg voor mij chinnees voor beginners ;!
 
Het is idd de versie7.1 die afgevoerd word en vervangen wordt door de 7.5 maar de gebruikers zullen in de komende weken nog verwittigd worden van wat ze zullen moeten doen om de nieuwe versie te kunnen downloaden en installeren!
"GRISOFT is announcing a new version of the AVG Anti-Virus Free Edition. This new 7.5 version with improved performance and full compatibility with the latest Windows Vista version is available. Users that are using AVG Free 7.1 will be provided with a specific dialog, within the next few weeks, with the opportunity to choose the right option fulfilling their needs. AVG Free 7.1 version will be discontinued on 15th of Jan 2007."

dus gewoon op de link klikken die stallion hiervoor gegeven heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan