Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou graag microsoft office gratis willen downloaden maar weet niet waar en hoe ik deze doe.kan iemand mij helpen
[OPLOSSING]er komt dit jaar een gratis lightversie van office, met word en exel.
[oplossing]Een download kan je hier doen op de site van microsoft zelf. Uiteraard gaat het dan over een evaluatieversie die je een beperkte tijd mag gebruiken. Deze proefversie verder gebruiken zonder een officiële licentie die je koopt is verboden. Je moet dus niet per sé de schijf hebben liggen, maar je zult wel voor je licentie moeten betalen. De rest is illegaal.

Een open-source alternatief is openoffice zoals Filiep aangeeft. Vele gebruikers zijn daar tevreden over.

Maar als je nog even geduld hebt komt Microsoft met iets leuk: in 2010 komen ze uit met een free-versie van office, waarin alleen word en excel zit. Als dat voldoet voor wat je wil doen met office zou ik dus nog even wachten [/oplossing]
Gebruik tot dan gewoon open office, wil je dan nog veranderen kan dat altijd nog. [/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou graag microsoft office gratis willen downloaden maar weet niet waar en hoe ik deze doe.kan iemand mij helpen

Ik zou graag de Lotto winnen. Jammer, maar voor niets gaat de zon op. Alhoewel, we moeten er het donker voor inleveren.......
Voor behoorlijke programma's moet je altijd betalen, maar uitzonderingen bevestigen de regel.
 
ik zou graag microsoft office gratis willen downloaden maar weet niet waar en hoe ik deze doe.kan iemand mij helpen

Een download kan je hier doen op de site van microsoft zelf. Uiteraard gaat het dan over een evaluatieversie die je een beperkte tijd mag gebruiken. Deze proefversie verder gebruiken zonder een officiële licentie die je koopt is verboden. Je moet dus niet per sé de schijf hebben liggen, maar je zult wel voor je licentie moeten betalen. De rest is illegaal.

Een open-source alternatief is openoffice zoals Filiep aangeeft. Vele gebruikers zijn daar tevreden over.

Maar als je nog even geduld hebt komt Microsoft met iets leuk: in 2010 komen ze uit met een free-versie van office, waarin alleen word en excel zit. als dat voldoet voor wat je wil doen met office zou ik dus nog even wachten ;)
 
ik heb openoffice op de pc staan werkt goed

(ik zelf zou niet meer betalen voor een licentie
als je het freeware kan krijgen)

test het eens, je bent dan in al geval geen geld kwijt


grz ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan