Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
ik werk met microsoft outlook en werkt goed behalve een klein probleemje? als ik een email met bijlage toegestuurd krijg dan kan ik deze niet openen? heb al via help een analyse en herstel laten doen maar niets helpt? werk met win7 hoe kan ik dit oplossen? groetjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit heeft waarschijnlijk te maken met een verkeerde bestandskoppeling.
Stel dat de bijlage een jpg bestand is, dan moet je eerst ergens op de PC een jpg bestand zoeken en dan via de rechtermuisklik aangeven met welk programma dit moet worden geopend. Daarna zal de bijlage in het emailprogramma het jpg bestand openen met dit programma.
Heeft de bijlage een andere extentie, moet je dus op de PC zoeken naar zo'n bestand en aangeven met met programma dit geopend dient te worden. Ook daarna zal de bijlage moeten openen met het aangewezen programma.
 
ik heb het gedownload zoals je zegt en heb geprobeerd te openen via microsoft word dan komt er een venster op met een chinese tekst. het moet wel een kerstkaart voorstellen
 
Vraag eens aan degene die het verstuurd heeft om wat voor bestand het gaat. Misschien het helemaal geen Word bestand of een ander Office bestand.
Of kan je zien welke bestandsextentie de bijlage heeft? Geef dit eens hier, dan wordt het zoeken misschien wat eenvoudiger.
 
ik heb het gedownload zoals je zegt en heb geprobeerd te openen via microsoft word dan komt er een venster op met een chinese tekst. het moet wel een kerstkaart voorstellen

dit is het enige dat ik kan zien PPS-bestand (.pps)

je doet het dus open met het verkeerde programma. je zegt dat je ziet staan dat het een .pps is maar dat je het probeert te openen met .doc

gebruik de rechtermuisklik ( contextmenu ) op de powerpoint en kies voor "openen met", ga dan zoeken naar powerpoint(reader) op je pc. vink aan "dit altijd doen voor dit type van bestanden" en open de powerpoint. dat zou moeten lukken.

attachment.php
 
[oplossing]
ik heb je richtlijnen gevolgd. jammer nog steeds niets?

[edit]oef gevonden had toch nog iets verkeerd gedaan bedankt antwanneke voor je goede raad en anderen. topic mag afgesloten worden zorro[/edit][/oplossing]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan