Microsoft Office Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
Hallo

Kan er mij iemand helpen ?
Ik heb al een tijd problemen met het verzenden van E-mails ,die blijven al maar in mijn post vak uit zitten ,heb zelfs al een nieuwe modem geplaatst van Belgacom ,het is nu een b.Box ,heb nochtans ADSL Go .Maar internet gaat goed en inkomende mails is ook geen probleem.
In het voortgang tapblad staat alles ontvangen en verzonden voltooit,maar op de details is er een fout melding ,met het nr; 0x800ccc67 .Heb al mijn Account nagezien ifin alles wat ik weet en kan doen is volgens mij in orde .Want soms gaat er toch een mailtje weg maar dat is dan een met juist maar tekst.al de rest met een attachement van 1 of 2tot 3 mb en meer blijft staan .
Hopelijk kan ik hier bij jullie hulp vinden om dat euvel op te lossen.
Dank bij voorbaat
René Delporte
Waregem
 
normaal moet je zien in outlook opties....algemeen en zien dat hij op standaard e- mail programma staat, heb dat ook voor gehad en dan gaat je email via word niet meer als dat niet juist staat
 
Hallo

Kan er mij iemand helpen ?
Ik heb al een tijd problemen met het verzenden van E-mails ,die blijven al maar in mijn post vak uit zitten ,heb zelfs al een nieuwe modem geplaatst van Belgacom ,het is nu een b.Box ,heb nochtans ADSL Go .Maar internet gaat goed en inkomende mails is ook geen probleem.
In het voortgang tapblad staat alles ontvangen en verzonden voltooit,maar op de details is er een fout melding ,met het nr; 0x800ccc67 .Heb al mijn Account nagezien ifin alles wat ik weet en kan doen is volgens mij in orde .Want soms gaat er toch een mailtje weg maar dat is dan een met juist maar tekst.al de rest met een attachement van 1 of 2tot 3 mb en meer blijft staan .
Hopelijk kan ik hier bij jullie hulp vinden om dat euvel op te lossen.
Dank bij voorbaat
René Delporte
Waregem
Hey René,

Er staat ook steeds een uitgebreidere info van de reden van de melding, maar als ik het me goed herinner is de ccc67 een error die te wijten is aan een conflict tussen progs. Heb je mss recent een bijkomend antivirusprog geïnstalleerd, of heb je Symantec ( Norton etc)? Zo ja, gooi je de KB of het prog gewoon van je pc en dan is het opgelost...

Ivm met de tekst die verzonden kan worden moet je nakijken welke teksteditor je gebruikt in je outlook en ivm de toegestane grootte, wel die kan je instellen in je antivirusprog.

Success ermee!
 
lijkt me iets van belgacom,heb het ook aan de hand gehad. Nu komen niet alle mails blijkbaar aan en ik krijg ook niet alle mails die ze sturen. Ik denk naar dommel te gaan......
 
:nee: Het heeft jammer genoeg niks te maken met je provider als er bepaalde mails wel doorkomen. Maar dommel is wel interessant als je een groot volume en hoge snelheid nodig hebt. De prijs ervan zit goed. Persoonlijk heb ik er ook al over gedacht, maar sinds we bij Telenet een volumeverhoging hebben gehad naar 60G is het voor mij niet meer aan de orde van de dag momenteel...

doe eens een copy-paste van de error die je krijgt? Ik vermoed dat er zoiets gaat tussen staan als: 'zoveel conflicts exceeded, blabla'
 
wat ii vreemd vind, is dat ik dan wel met gmail geen problemen heb en hiermee verzend ik ook via outlook. Doe ik met euphony krijg ik dat de server out.euphonynet.be niet reageert,60 seconden ding,....
 
wat ii vreemd vind, is dat ik dan wel met gmail geen problemen heb en hiermee verzend ik ook via outlook. Doe ik met euphony krijg ik dat de server out.euphonynet.be niet reageert,60 seconden ding,....
probeer eens met je account te configureren als smtp.euphonynet.be ipv out.... kan mss iets geven
 
een uur aan telefoon van helpdesk gehangen....Doe dit eens,doe dat eens,...blablablablabla. Allemaal dingen die ik al gedaan had. En zij hadden dus geen oplossing.
Nu een account bij mijn zoon op laptop gemaakt en daar lukt het wel. En hier op de desktop vind ik de fout niet. Anti virus ok,spyware,malware,...ok

zou het niet meer weten. Format???
 
zelf eens grondig op zoek geweest.
Het lag aan bitdefender,....verwijdert en dan ging het. Terug instaleren en ging weer niet. Nu een update gedaan van bitdefender v10 naar bitdefender 2009 en probleem is verholpen. Ga nu wel bitdefender via email laten weten dat er iets niet snor zit in laatste update van v10
:duimop:
 
Dan is het dus toch waar ik eerst aan dacht. Ik heb het eens gezien met een ander antivirusprogramma, dat gaf dezelfde error, en toen ik dat prog had verwijderd ( of blijkbaar voor dit prog een update of KB) liep allles weer normaal.

Des te beter!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan