Microsoft Security Essentials 4.0.1526.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Versie 4.0 zal bepaalde malware voortaan automatisch verwijderen, zonder dat de gebruiker om toestemming wordt gevraagd. Daarbij gaat het volgens Microsoft om high-impact-malware, oftewel kwaadaardige software die flinke gevolgen kan hebben voor de eindgebruiker.

Microsoft belooft dat Security Essentials 4.0, dat gratis beschikbaar is voor legale versies van Windows XP, Vista en 7, ook betere prestaties neerzet bij het scannen naar en verwijderen van malware.
 
Heel erg bedankt ik ben blij met dit programma en jullie oplettenheid.
 
allee dan hebben ze het ook vernieuwd.zoveel keuze op de markt maakt gewoon een mens zijn hoofd zot.
ik heb alles al uitgeprobeerd zowel de gratisse en de betaalde en kom tot de conclusie dat norton de beste is staat op mijn pc en teveneens kaspersky internet 2012.en je ziet werkt heel goed samen^pc loopt niet vast programma,s gaan snel open dus is het een fabbeltje dat je geen 2 antivirussen program mag hebben op een pc .het enige waar je moet voor opletten gebruik geen 2 firewals dus een antivirusprogram met firewal en eentje zonder.dus proberen maar
 
Microsoft Security Essentials 4.0.1526.
Hallo luitjes, ik heb een vraag. Jullie laten op je eerste scherm een voorbeeld zien hoe Microsoft Security Essentials 4.0.1526. start. Er staat een blokje in pc opschonen, maar hoe ik het programma ook download, dat blokje pc opschonen krijg ik niet in beeld.
Enig idee hoe dit kan ?

Alvast bedankt voor jullie meedenken en hulp.
groetjes
Crimpak
 
Eergisteren heb ik MSE geinstalleerd en sinds dan:
1. worden mijn SSL certificates voor mijn eudora mail niet meer herkend - ik kan geen email meer lezen
2. beveiligde websites worden niet meer weergegeven - geen internet bankieren meer bij Argenta
3. bepaalde site worden niet meer goed weergegeven (scripts ??)
MSE zal wel goed zijn, maar hoe krijg ik die internet security instellingen terug zoals het hoorde??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan