mijn game start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

spammer

Gast
goedemiddag ik zit met een probleem.

ik heb een game gedownload die heet gta San Andreas

mijn probleem is nu als ik de cdrom in mijn pc doe en op de snelkopeling druk krijg ik deze waarscuwing

original disc could not be found or auhenticated

wie gan me helpen
 
Zo te zien is het geen originele disc of geen one to one copy. De fouten (protection) van de originele schijf zijn niet mee gekopieerd. Dit wordt No Game vrees ik!

grtz.wivy
 
Nocd van zoeken en deze in je progamfiles plaatsen in de map van de game.
 
oke ik heb hem het is een dmg bestand hij staat nu op mijn buroblad maar wat moet ik nu presies doen
 
ow sorry het is geen dmg bestand het is een toepasing bestand maar als ik heb open krijg ik deze waarschuwing
deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet kan worden gevonden het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen
 
waarschuwing
deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet kan worden gevonden het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen

Je geeft het antwoord zelf al, zoek het bestand (via google) & installeer in de folder c:\windows\system32)

Zou moeten lukken ...

[+ Extra Edit] Het programma Registry Mechanic fixt ook errors in .dll'bestanden, dus das ook het proberen waard.

link naar Registry Mechanic 8: http://www.pctools.com/nl/registry-...&ClickID=cnqiwsnnqx4ieiifaxena7zkvvni4ffniean
 
Laatst bewerkt:
nee het helpt niet nu zegt ie dat er een verkeerde sdrom in zit
 
Ik zou het spel verwijderen (via uninstall),
(opmerking: laat het .dll bestand wel in windowsfolder staan)

daarna het spel herinstalleren,
dan no cd crack installeren

dan zou het toch moeten gaan ...
 
maar ik heb helemaal geen dll bestand wil je een link geven alstublief
 
naar de GTA installatiemap gaan en nodcd plakken (computer vraagt of je wilt overschrijven: ja).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan