mijn geluitskaart werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi ik heb een probleem
mijn geluitskaart werkt niet
ik heb 4 vraagtekens
op /ander pci-brugapparaat
sm- buscontroller
audioapparaat opde bus voor high definitionaudio
onbekend
hij zegt als ik het wil herstellen dat er geen programa is geinstaleerd
wat moet ik doen om dan nog mijn geluid op mijn pc te herstellen ;!;!
Weet jij raad voor mij, ik heb windows xp prof
Ik dank u
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is geen enkele driver geinstalleerd.
Heb je de driverscd van je computer nog.
Deze in de cd-rom plaatsen en alles installeren.
Chipsetdriver, lan, video en audiodrivers staan daarop.
Ook bij de fabrikant van je computer kan je op de website bij support of downloads de drivers vinden.
Geef indien nodig even alle gegevens die je weet over je pc door zo als merk, juiste model bvb compac pressario, dell latitude, acer aspire, ...., samen met het modelnummer van je computer.
Bij merkpc staan alle gegevens op de komputerkast.
Als het kan ook het juiste model van moederbord.
Dit kan je vinden, samen met alle andere gegevens via het tooltje http://www.hwinfo.sk/files/hw32_335.exe
Je kan de naam van je moederbord en de rest gewoon copieren met de muis.
 
geluitskaar

geluitskaar

ja ik heb je raat op ge volgt maar hoe kan ik naar mijn fabrikant om de website want ik heb deze pc ge kregen van mijn broer maar het de cd voor de instelingen niet meer er bij nu ik weet niet hoet ik dat moet doen heb je daar raat voor hoe ik dat nu moet deon/// ik dan je voor de eerste hulp ///
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om welk merk gaat het hier van uw pc? Merk & model AUB.
Probeer deze douwnload eens, hier vind u bijna alle drivers voor xp & vista. Downloaden en uitpakken in een map, of branden op cd/dvd.
Nadien ga je via configuratie scherm naar systeem, dan hardware,dan apparaatbeheer. Klik nu rechts op het ontbrekende icoontje en kies stuurprog opnieuw installeren. Kies nu de map met de gedounloade drivers en laat maar zoeken.
Normaal moet uw driver erbij zitten.
 
driver

driver

Er is geen enkele driver geinstaleer en ik weet niet hoe ik mijn driver te vinden ik ben nu niet eens een supper helt in dit ding ik heb zels geen cd heb je meer info voor mij hoe ik dat moet doen ik dank u
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan