Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
mijn broer is een selectieprocedure aan het doorlopen om aan een klimproject te kunnen deelnemen dat zich spreidt over ongeveer 2 jaar. uit enkele honderden kandidaten is hij bij de eerste selectie van een 50-tal mensen. hier zullen er uiteindelijk 10 à 12 van over blijven. de volgende stap in de selectie is jezelf voorstellen aan de hand van een slideshow of kort filmpje. hij koos voor een filmpje, dat hij dit weekend ineen stak. alle beeldmateriaal is door hemzelf op zijn reizen gemaakt...

 
Laatst bewerkt:
Mooi in elkaar gestoken hoor, die is wel niet veel thuis zeker
 
Dit kan toch nooit de bedoeling zijn een paswoord in te typen zonder dat het verborgen staat. Klopt dit? Of is dit een test?
 
ah ja, indien nodig is paswoord gewoon 'sang' ( zijn voornaam ). je kan op vimeo kiezen voor privé filmke. voordeel van vimeo is dat de resolutie erg goed is als je vergelijkt met youtube bvb. hoewel dit filmke maar een kleine 5 minuten is was het toch bijna 250MB als het af was... hij is inderdaad ni veel thuis. heeft vorig jaar in maart zijn job opgezegd en is definitief gaan reizen. moet kunnen hé als 32 jarige op pensioen gaan?
 
Waaw, ik ben niet vlug jaloers, maar zulke uitdagingen die had ik ook graag eens meegemaakt. Nu natuurlijk niet meer, leeftijd en gezondheid is er niet meer voor. Trouwens ook een prachtige montage. Iedereen die al eens filmmontages gemaakt heeft begrijpt hier wel dat het een mooie en goede montage is. Dat maak je niet de eerste maal.
Hopelijk wordt hij geselecteerd.
 
Geweldig.
Doet me denken aan ongeveer 30 jaar terug. Veel gletsjer tochten gemaakt tijdens mijn vakanties in de Alpen en van hut naar hut met volle bepakking, stijgijzers pikhoueel en ijzers onder m'n bergschoenen en niet te vergeten de touwen.
 
De lotto gewonnen zeker

neenee was professor ad VUB een paar jaartjes en dan geograaf aan boord van een schip van Dredging ( heeft oa mee het palmeneiland van Dubai gelegd, was vooral werkzaam in de golf van Mexico). heeft gewoon een vette pree.
 
na het zien van deze clip 'sang' ik toch een 'toontje' lager thxs for sharing
 
leuk woordspelletje Wivy...ik ben ook zeer nederig ten aanzien van mijn klein broertje. wa dieje gast allemaal kan en doet!!
 
leuk woordspelletje Wivy...ik ben ook zeer nederig ten aanzien van mijn klein broertje. wa dieje gast allemaal kan en doet!!

in 1984 was ik werkzaam bij 'Bell Telephone' bij de S12 (soort centrale) met de optie 'China', mijn reis werd 4 x geannuleerd (was ondertussen getrouwd), centen verdienen kon ik ook! ah het maakt niet uit! zij die het verdienen hebben het, en ervan genieten dat is pas kunst!!!

ik wens hem nog veel succes toe!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan