Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Vrienden

Mijn naam is dj Musiclover en hoe kan het nu ook anders dan muziek en alles wat er mee te maken heeft is mijn passie.

Nu denk je ik zit in het verkeerd forum maar ne hoor ik hou me onder meer bezig met het digitaliseren van muziek. Mp3’s rippen normaliseren tag’s bij werken hebben voor mij geen geheimen meer.

Ik hoop dan ook dat ik in de toekomst nog hier en daar kan bij leren via dit forum en zeker jouw zou kunnen helpen met mijn hobby

Met veel muzikale groeten
Musiclover
 
Welkom Musiclover op pctuts, wie weet kunnen we nog van elkaar leren ;)
 
heej music lover Musiclover! je bent hier ten eerste hartelijk welkom en ten tweede aan het juiste adres! have fun...
 
Hoi Musiclover, welkom op Pctuts. En wat muziek betreft, hier delen wij deels dezelfde hobby / beroep.
Ook digitale muziek hoort tegenwoordig thuis bij een computer, dus hoort deze category zeker tot dit forum.
Natuurlijk is alle hulp welkom bij vragen waar wij geen antwoord op weten en je hoeft niet te wachten op ons, maar je mag direct antwoorden op ons forum en mee discusseren op een antwoord.
 
welkome :
ps:
ik zelf gebruik het programma van polderbits om mijn speelplaten ,music cassettes te digitaliseren ..
deze heeft de nodige filters ingebouwd meegekregen en is vrijblijvend 7 dagen gratis uit te proberen met de volledige werking ..
 
Hoi
Het lukt zelfs met het gratis Audacity
Hier kan je ook een aantal instellingen mee maken
en effecten toevoegen bv Fade in Fade out
Het is bij het om zetten van platen belangrijk dat je
A een goeie pickup naald hebt
B een goed mengpaneel
Verder nog een Tip neem een kom waar een LP inpast
Doe er wat lauw water in en een druppel afwasmiddel
Je plaat zal minder kraken tijdens het afspelen

Musiclover
 
ik gebruikte eerst ook audacity maar omdat je bij die al de nodige filters dient op te halen ,
ben ik effe aan het zoeken geweest op google ..
en omdat ze polderbits geluidsopname + geluidsbewerking laten uittesten voor een week met de volledige functie ..
heb ik de proef gedaan en ik was direckt verkocht aan polderbits zo gemaks vriendelijk ..
de filters zijn er allemaal aanwezig je hoeft maar het vinkje aan te zetten om deze te gebruiken ..knippen , plakken , enz ...
**.je geeft je platen een bad !! afvegen met een niet al te natte doek ok ..maar é een bad !!
aja kostprijs polderbits 30 euro maar altijd opnieuw te downloaden en te activeren na een herstel..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan