Mijn naam is Frits Kooijman.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil mij even voorstellen mijn naam is Frits Kooijman, ik ben getrouwd met Lydia. Wij wonen in Den Helder (Holland) en Lydia is geboren en getogen in België.

Ik werk als burger ambtenaar bij Defensie en Lydia is verpleegkundige.

Ik probeerde net even eerder mij te voorstellen, maar dat bericht ging blijkbaar "de mist in", als U verdere vragen hebt hoor ik dat graag.
 
welkom op pctuts ...
vragen !! we zijn eerder hier om jouw vragen betreffende pc problemen te verhelpen ..
 
Dank je wel qtex!

Gezien de forum regels, gaf ik misschien te weinig informatie rondom mijn persoon vandaar mijn reactie of iemand misschien meer over mij wil weten voor dat ik "probleem" vragen stel :)
 
Dank je wel qtex!

Gezien de forum regels, gaf ik misschien te weinig informatie rondom mijn persoon vandaar mijn reactie of iemand misschien meer over mij wil weten voor dat ik "probleem" vragen stel :)
Ook van mij hartelijk welkom.
De info betreffende Uw persoon is hetgeen ge hier wilt vertellen. Niets is verplicht hiervoor. Maar het leert ons de persoon een stukje beter kennen als mens.
Verder kan je hier al je vragen kwijt. Er is altijd wel iemand die je zal kunnen helpen. En..... vrijblijvend.
Graag zien we U regelmatig terug.
 
Hoi Frits, welkom op Pctuts en we hebben er weer een KPN-ner bij.

Wij stellen het wel op prijs dat nieuwe leden zich even voorstellen op het forum, puur voor het sociale karakter van dit helpforum.
Wij hebben geen vragen aan jou als persoon. Alles wat je over je zelf wilt vertellen mag hier in de juiste forumsectie.

Heb jij vragen over hard en software problemen kan in de juiste secties.

Groetjes van een landgenoot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook van mij hartelijk welkom.
De info betreffende Uw persoon is hetgeen ge hier wilt vertellen. Niets is verplicht hiervoor. Maar het leert ons de persoon een stukje beter kennen als mens.
Verder kan je hier al je vragen kwijt. Er is altijd wel iemand die je zal kunnen helpen. En..... vrijblijvend.
Graag zien we U regelmatig terug.

Komt goe, zeker en vast dat ik hier regelmatig zal zijn. Momenteel is mijn enigste misère dat RIM (Blackberry) mij in steek laat met ontvangen van mails..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan