Status
Niet open voor verdere reacties.

yorkie

Ere Lid
Heb mijn website ook in een nieuw kleedje gestoken.
Zitten nog wel wat gaatjes in die opgevuld moeten worden maar ben er al best tevreden over. En zoveel tijd heb ik er ook niet voor.
KLIK HIER
 
ik zou de kleuren in de buttons een andere tekstkleur geven,witte tekst op lichte achtergrond
Plaats mij bij je favorieten is moeilijk leesbaar omdat de tekst te licht is tov de achtergrond

de tekst die je gebruikt aan de linkerkant,misschien een ander lettertype?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt voor je reactie rudy, ik heb de tekst een beetje aangepast iets groter en wat hoger gezet. Verder heb ik de link naar favorieten ook veranderd in een ander bijpassend kleurtje. De buttons heb ik ook al eens geprobeerd om een ander kleurtje te geven maar ik vond het wit zo mooi bij de rest passen dat ik dat voorlopig even terzijde laat nog.
Ergens heb je wel een punt, wit op lichte kleur maar als je over de button gaat wordt die tekst zowiezo al zwart dus ik dacht laat ik dat nog even zo.

toch bedankt voor de tips.:duimop:
 
Heb het gewijzigd, twee tintjes hihi, mss vind je het nu beter, ik allezins ook wel hoor. Bedankt voor de tips rudy
 
Je voorpagia heet naamloze pagina. Beter is om hier het doel van je site in te zetten, dus bv: creatief met Paint shop pro.

En kun je mij het nut uitleggen van je voorpagina, waar je alleen maar op enter kunt drukken ?

Als je uitleg geeft over een tactiek, laat dan het resultaat er bij zien, dat werkt prettiger.

Ik zet in ieder geval je site bij m'n favorieten, want ik heb al enkele bruikbare dingen gezien. :duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan