Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee, hoe goedbedoeld ook, vergeet scrollende tekst en Flash objecten!.
Waarom ?, omdat niet iedereen Flash kan zien en er dus moeite voor moeten doen om het wél te kunnen zien.
De vraga is echter: vinden ze je site boeiend genoeg om er moeite voor te doen, of verlaten ze je website en ben je ze als bezoeker kwijt ?

(op het werk heb ik FF draaien, maar daar kan iik geen Flash in installeren. Om je site te zien moet ik IE opstarten)

En het ergste is nog: heb ik al die moeite gedaan, was het niet eens al die moeite waard !!!. Alleen maar een reclameflash. :-(

Probeer OF in frames te werken OF met CSS 3 kolommen te maken, zodat je tekst in het midden staat en de zijkanten leeg laat. Staat veel beter.
 
Even terug onder de aandacht brengen voor degene die nog nuttige tips hebben.
de offtopic heb ik in de kelder gestopt om de sfeer aangenaam te houden.
 
Laatst bewerkt:
ik zou zeker zorgen dat hij helemaal een achtergrondkleurtje of afbeelding krijgt. wit is maar wit hé. de link home is verkeerd geschreven: staat een parent frame, zodat nieuwe tab laadt. even die tag er tussen uit.

en het lijkt me ook geen overbodige luxe van een tabel te maken of css zodat het allemaal een beetje overzichtelijker wordt. de color-changing achtergrond vind ik overbodig.

en als het even kan zou ik ook de paginabronnen verbergen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan