mini pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Tegenwoordig is er in de vakpers veel te doen rond - wat ze noemen - de PC van de toekomst. Als voorbeeld illustreren ze de Intel NUC en de Gigabyte. Nochtans is er eigenlijk niets nieuws onder de zon: ik werk zelf al drie jaar met een Acer Veriton L480G - ook een mini-PC.
► Maar, daar gaat het niet om. Toevallig zie ik in Vilvoorde een stockverkoop van nieuwe mini-pc's voor € 249. Vraag dat ze er een SSD insteken en geheugen tot 4GB. Op de illustratie hier onder zie je: zes USB's (?), een DVI, een DVD R/W (dat hebben de NUC en de Gigabyte niet) en Windows 7 Pro. Eén jaar garantie. Zodoende heb je een mini-pc die het nog een paar jaar zal doen voor ong. € 350.
Wie interesse heeft, ik woon niet ver van Vilvoorde, kan ik er eentje laten voorbereiden en reserveren. Alleen om iemand een plezier te doen. P1010020_HDR.jpg

Merci Tuts om het te verplaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Nieuw? Tweedehands en duur. Fujitsu Siemens Q5000 met 4 usbpoorten. Kwam op de markt in 2006. Samenwerking tss Fujitsu en Siemens werd stopgezet anno 2009. Te vinden op zoekertjessites voor zo'n €150, bij professionelen voor zo'n €190.
 
Ze zijn wel nieuw, dat zie je er aan. Er staat één jaar garantie. Wat er ook van zij, ik deel het alleen maar mee. Toon ons dan eens een zoekertjessite. Dat zou goed zijn om te weten.
 
Laatst bewerkt:
Misschien wel nieuw en nooit gebruikt, maar het zijn oude typen.
Helemaal nieuw zijn ze natuurlijk niet meer, omdat origineel op deze PC Windows XP heeft gestaan en nu wordt hij aangeboden met Windows 7 Pro, dus ze zijn uit de verpakking geweest.

Eventueel een veilingsite waar je zoiets kunt vinden: ≥ Vind Mini PC op Marktplaats.nl

Wat de specificaties betreft is dit al een veel betere mini ≥ Aopen DE7000 uSFF Mini PC 2.54Ghz | 4GB | SSD | 3G | HDMI - Desktop Pc's - Marktplaats.nl Mist zo te zien wel een besturing.