Hardware miniprinter thermisch (gewoon en sticker papier) geschikt voor Windows 11

IK ben op zoek naar een miniprinter, geschikt voor kassabonnen, retour etiketten, labels, moet wel werken onder Windows 11, iemand een idee?
edit: mag werken met Blue tooth, Wifi of Usb kabel.
edit 2: is niet voor professioneel gebruik, alleen hobby, dus niet te duur.

Laatst bewerkt:
Goedkoper lijkt me niet haalbaar ...

💡 Goedkopere alternatieven​

4. Phomemo PM-246 Pro​

• Type: Thermische labelprinter
  • Connectiviteit: USB
  • Compatibel met: Windows 11
  • Toepassingen: Verzendetiketten (4"x6"), retourlabels
  • Prijsindicatie: ± €130

5. Munbyn ITPP941 / P941​

• Type: Thermische printer
  • Connectiviteit: USB / Bluetooth (afhankelijk van model)
  • Toepassingen: Kassabonnen, verzendlabels
  • Prijsindicatie: ± €150–180

🔧 Aandachtspunten:​

• Thermische printers hebben geen inkt nodig, enkel thermisch papier of labels.
  • Let op de labelgrootte die je nodig hebt: voor retourlabels meestal 4"x6", voor kleine etiketten 2"x1" of kleiner.
  • Zorg dat er Windows 11 drivers beschikbaar zijn (meestal op de website van de fabrikant).
  • Sommige printers (zoals Rollo) zijn geoptimaliseerd voor verzenden met eBay, Amazon, Bol, Shopify, enz.

Nog een nadeel van die thermische printers is als het warm is bv. Dat die dingen heel erg snel vervagen. Die etiketten komen snel grijzig en dan is de tekst heel wat minder goed leesbaar. Die dingen dat jij verstuurd komen in een camionette of zo terecht waar het vaak een pak warmer is in de zomer als de gewone buiten temperatuur. Ik denk daarom dat je beter uitkijkt naar eentje die gewoon met inkt print.

Terug
Bovenaan