mobiel internetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Ik bezit sinds een aantal maanden (sinds i-mode van base er niet meer is ) in bezit van een gsm met edge .
Nu ik kon al mailen , maar surfen dat ging heel lastig . Of ik kreeg de pagina's niet open ( te groot) of het kwam er met gorten of stoten door . Ik heb dan via een ander forum te lezen gekregen dat ik het beste opera mini installeer op mijn gsm .
Er is de 4.2 versie , die compleet is en er bestaat de 5.0 beta versie . Ik heb op mijn gsm (nokia 2630) de 5.0 beta niet kunnen instaleren , maar de 4.2 werkt perfect op mijn gsm.
Nu is mijn vraag , zijn er nog zo'n speciale browsers die ontwikkeld zijn voor gsm, smartphone en iphone . Ik weet dat er een versie van opera bestaat voor iphone , maar verder weet ik nog niets daarover . Zijn er mensen die weten wat er allemaal bestaande is ? Het lijkt mij interesant , niet alleen voor mij , maar denk wel dat er heel veel mensen zijn die met hun gsm meer doen dan bellen en smssen . Ik mail via ovimail (mailprogramma die ontwikkeld is voor en volgens ik begrepen heb met nokia ) en om te surfen gebruik ik dus de opera mini 4.2 .
Opera mini is hier te downloaden http://www.opera.com/mini/
 
Mijn gsm is een nokia 2630 en werkt op het Symbian S40 platform. Daar ik vroeger met i-mode werkte had ik daar automatisch push mail op , maar i-mode bestaat niet meer en werk ik nu met base data . ik heb wel mail op mijn gsm , maar ik moet iedere keer verbinding maken en dan zie ik of er mail is of niet . Echt handig is het dus niet meer . Ik heb al gezocht naar push mail voor Symbian S40 platform gsm's , maar dat vind ik niet . Is er iemand die mij daaraan kan helpen. want dat is heel vervelend dat ik steeds online moet gaan zien of er mail is of niet . De Symbian S60 platform gsm toestellen kan ik niet kopen , vind ze te duur . Ik breek namelijk vrij veel toestellen dat ik er zo weinig mogelijk geld aan uitgeef.
Hopelijk kan mij nu wel iemand helpen , want op mijn bovenstaande vraag of er nog meer browsers voor gsm bestaan heb ik tot op heden nog geen antwoord op gekregen , nu het is wel een leuke browser , dus stoor ik me er niet aan .
 
ik zou je willen helpen maar van deze materie ken ik niks,kan al met veel moeite een sms versturen,sorry

Dat geeft niet ,jij zal dan misschien meer weten over computers als ik .
 
Laatst bewerkt:
Er staan op de site van nokia geen updates voor de 2630 . Dus denk ik dat er maar versie van bestaat . Een update zal ook het platform probleem niet oplossen , dat is een vast gegeven en updates kunnen daar niets aan veranderen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan