Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Gisteren kwam de schoonzoon thuis met 3 Ruckus modemblokken (gebruikte). Had die meegekregen van een kennis op het werk. Hij kon ze niet meer gebruiken.
De schoonzoon vroeg me ze te controleren of ze nog werkten. Al spoedig begreep ik dat er 1 van de drie de zender was. Deze had achteraan het nummer 2821 met daarna Multimedia Wireless acces point.
De 2de en 3de waaren gelijkaardige toestellen maar met de vermelding 2121 Multimedia Wireless Adapter. Na verschillende malen herproberen ben ik er in geslaagd met één van die 2 een verbinding tot stand te brengen met de eerste. Met de 2de kon ik geen verbinding tot stand brengen.
Wat ik juist moet doen om de verbinding te maken weet ik niet zeker. Heb de pc laten zoeken en met de eerste kon hij een ip adres maken maar met de 2de slaagde ik er niet in.
Dus mijn vraag : Wie weet er hoe ik die 2de aan de praat kan krijgen en eventueel hoe ze te beveiligen tegen vreemden. Want ik vermoed dat met een andere ontvanger ook contact kan gemaakt worden.
 
Maar waarom dan lukte het met die ene en de andere niet? Zou dus wel een deft aan het toestel moeten zijn.

Kom je met die andere wel in het Admin panel dan ? Of heb je hem gewoon aangesloten en bij toeval deed ie het.

Maar natuurlijk is het mogelijk dat die andere defect is hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan