Moeder bouwt zich om tot haar dochter

Status
Niet open voor verdere reacties.
2

2twins

Gast
2twins-albums-2twins_afbeeldingen-picture3554-janet-cunliffe.jpg


Een Britse vrouw heeft ruim 16.000 euro uitgegeven om zich tot kopie van haar dochter om te laten bouwen. “Veel mensen vinden het belachelijk dat ik op mijn dochter Jane wil lijken. Maar ze is zo mooi, wie wil daar nu niet op lijken?”, jubelt de 50-jarige Janet Cunliffe in de Daily Mail. “Daarbij heeft ze haar schoonheid van mij en lijkt ze gewoon op me. Alleen ben ik 22 jaar ouder”. Moeder Janet was enkele jaren geleden naar eigen zeggen nog een mollige vrouw met rood haar en hangende borsten. Ze was druk met het opvoeden van haar twee kinderen. Maar toen deze ouder werden, raakte ze meer en meer ontevreden met haar uiterlijk. Dus begon ze met een borstvergroting, waar haar toenmalige man erg blij mij was. Het huwelijk hield echter geen stand en na een avontuur in Spanje trok Janet depressief in bij dochter Jane. Bij de aanblik van haar slanke blonde dochter en haar sexy vriendinnen voelde de Britse zich met de dag slechter. “Ik had geen geld voor kleren, maar kon niks van mijn dochter lenen omdat alles veel te klein was. Toen realiseerde ik me dat ik vroeger hetzelfde figuur had en ik er met wat ingrepen best weer zo uit zou kunnen zien als toen. Het leven eindigt immers niet bij 50″. Dus zette ze zichzelf op een streng dieet en ging in vier maanden tijd drie kledingmaten terug. In Kroatië liet ze vervolgens haar gezicht liften en haar lippen inspuiten. Blonde hairextensions maken het plaatje compleet. Dochter Jane zegt in het begin wel moeite te hebben gehad met de metamorfose van haar moeder, maar nu wel blij te zijn met haar ‘oudere zus’.

Bron: De Telegraaf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan