Moeilijke weken gehad !

Status
Niet open voor verdere reacties.
®

®DaddyCool

Gast
Zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik een tijdje bijna niet van de partij geweest hier.
Gelukkig is daar een verklaring voor.
Het komt gewoon omdat ik na het maken van ... en daarna de live-vertoning van een ingewikkelde diavoorstelling over "Internetgebruik", dat ik nadien zowat totaal overwerkt en uitgeput was.
Ik moest dus van de dokter enorm veel in mijn bed liggen om te rusten. Daarbij: ik voelde het aan de lijve, het ging dus gewoon niet meer.
Als je 55 bent en je bent nu net op het gebied van uithoudingsvermogen en algemene zwakte op invaliditeit was dit dus natuurlijk zeker niet onmiddellijk over.
Nu is het na 3 weken aan het beteren en begin ik uiteindelijk al wat meer energie te krijgen.
Ik ga wel moeten opletten wat ik doe in het vervolg want dit is zeker niet meer voor herhaling vatbaar. :shame:
We zien wel wanneer ik terug in actie kan schieten !
 
Ik wens je sterkte Daddycool,ken dat zit in hetzelfde schuitje.4 Overbrugingen,nieuwe hartklep & pacemaker,moet het ook een beetje rustiger aandoen.
(gt)(gt)
 
Dit is allemaal zéér begrijpelijk.
Doe maar lekker rustig aan...
Ik wens jullie zéér veel sterkte en een goed herstel!!!
 
Sommige mensen weten niet hoe gelukkig ze zijn dat ze gezond zijn en zonder zorgen. hopelijk ben je vlug weer de oude en denk je een beetje aan je zelf geniet van het leven.
 
Sterkte en doe het rustig aan, overdoen kan je het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan