morgen mogelijk hinder wegens werken ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
zal morgen waarschijnlijk minder of helemaal niet op het forum aanwezig zijn aangezien Telenet werken uitvoert in deze gemeente ..
globaal genomen word in groot beringen werken uitgevoerd door Telenet om de snelheden aanzienlijk te kunnen verhogen (zo zegt men )..
 
heb geen hinder onder vonden van de aangekondigden werken ..
 
Hebben wij ook nog gehad, dat het die dag dat ze gezegd hadden geen problemen ondervonden, maar de dag erna dan juist heel veel.
 
Ik hoop dat jij dus gewoon geluk hebt gehad en dus geen hinder ondervonden hebt en dat ze bij Telenet geen foutje hebben gemaakt en dat het niet bv morgen is dat ze aan de lijn werken.
 
ze hebben me wel 10 sms-jes gestuurd dat het voor vandaag was , zou het dan straf vinden dat zij dan morgen de werken zouden uitvoeren !
 
Is hier de laatste dagen aangepast. Geen hinder ondervonden.
 

Bijlagen

  • Snelheid.JPG
    Snelheid.JPG
    42.5 KB · Weergaven: 214
Wat heb je een lage upload !! Vraag me af wat er dan aangepast is. Of is er bij u nog geen fiber

Dit is het op dit moment bij mij

speedtest.png
 
tenopzichte van u Mik heb ik dan weer andere gegevens via de ookla speedtest app opgehaald via de store .

Ashampoo_Snap_maandag 7 oktober 2019_20h28m45s_009_.png
 
Ook al een lage upload.
Download is wel OK, soms kom ik ook in die buurt, maar er lopen hier vele dingen dus mijn test is meestal niet reëel.
 
het is nu wel zo dat Telenet de snelheid heeft verhoogt maar men dient in een Telenet verkooppunt een nieuwe modem/router op te halen om van deze verhoogde snelheid gebruik te kunnen maken , tevens dient men voor deze nieuwe modem/router een éénmalige kost te doen van nabij de 40€ >men geeft deze niet gratis mee !
*heeft men deze nieuwe dan in gebruik dan zit men tegen de 400 Mbps

Ashampoo_Snap_maandag 7 oktober 2019_23h20m00s_010_.png
 
Laatst bewerkt:
Bij mij beloven ze een gelijke up en download wat uiteraard in de praktijk niet helemaal mogelijk is.
Maar het komt in de buurt. Ik heb niet het snelste/duurste abbo van 600MB van onderstaande afbeelding, deze snelheid zal ik nooit nodig hebben en ik hou er niet van het geld door een putje te spoelen.
Maar ook met mijn abbo ( zie antwoord #8 ) zijn de up en down nagenoeg gelijk. Al haal ik uiteraard nooit de snelheid die beloofd wordt, dat zou onder de meest ideale omstandigheden moeten zijn. Dan zou je moeten je gaan meten in een kast ergens in de wijk waar het binnenkomt. Uiteindelijk is het bij het modem hier in huis altijd wat minder, dit is normaal.

caiway.png
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de Wigo Home S van Telenet. Tot voor kort was dit 100 download en 10 upload. Is wel niet het duurste abonnement.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan