Motorola batery probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een vraagje voor CVE na zijn bezoek aan de zee
je zegt
. Goolge Drive bestaat wel niet meer, indien jij dit NOG niet had, kan je dit niet meer aanmaken. Hoe Whatsapp dit dan doet weet ik helaas ook niet. Maar gezien deze dienst stopt zal er wel een aanpassing moeten komen hierin.

bij mij staat er google drive en heb dus die back up gedaan, staat ook in google drive zichtbaar?
dus de foto's neemt hij dan automatisch ook mee veronderstel ik?

En hoe zet je die terug, gewoon na een nieuwe installatie van what's app trekt hij die bestanden allemaal vanzelf binnen?
Geniet aan de zee, het gaat warm worden.

Bedankt.
 
Bij een nieuwe installatie krijg je inderdaad de kans om een back-up terug te plaatsen.
Of je dit ziet in Google Drive? Dit kan ik niet vanbuiten zeggen. Maar bij mij werkt dit in ieder geval. Meestal begin ik met een schone lei en zet ik geen back-up terug als ik met een nieuwe ROM begin. SMSen zijn ook weg, daar hou ik nooit iets van over. Daar zou ook een back-up van gemaakt kunnen worden, maar wat verzonden is is verleden tijd beschouw ik. Dus zit ik er niet mee in dat ik mijn SMSen kwijt ben. Telegram daarintegen is gewoon inloggen en verder doen waar je gestopt bent. Gezien dit bijna niemand gebruikt kennen de meeste dit niet ook. Maar dit is een tegenhanger van Whatsapp die ik ook gebruik, net als Messenger dat een onderdeel van Facebook is. Ik hou me dus niet zo erg bezig met back-ups. Opnieuw inloggen en verder gaan is mijn motto. Maar ik begrijp dat er mensen meer belang hechten aan een bewaard bericht als ik. Belangrijke zaken regel ik via mail en daar bewaar ik dus wel van alles in. Maar dit is ook een kwestie van inloggen en verder gaan. Daar moet ik niet omzien naar bewaren of niet, dit gebeurt ook automatisch.
 
Laatst bewerkt:
Dus mijn gsm gaat me vragen om die back up van google drive terug te plaatsen?
Jij kent precies veel van what's app, al je een verhaal post, en klikt op klaar, krijg je de optie verzenden naar beste vrienden,
hoe kan ik die lijst openen en daar bv iemand uit verwijderen;
take your time, het is schoon weer
ik ben juist uit bed, leven van een zieke mens

nog iets wat is je antwoord op deze vraag
heb dus een backup van what's app gedaan, staat ook in google drive zichtbaar.
dus de foto's neemt hij dan automatisch ook mee veronderstel ik?
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, uwe gsm gaat zelf met de vraag afkomen om een back-up te plaatsen, je gaat dan moeten inloggen en die gaat dan alles terug plaatsen. Knap hoor, maar niet zo knap als ik wel zou willen. Telegram doet het op dat en vele gebieden veel beter.
Op vraag 2, Ja de foto's gaan ook terug staan in je back-up. Er gaat niets verloren indien je een back-up hebt genomen. Die van mij staat op een interval van een maand, kies je ook daarvoor neem net voor je hem binnen doet dan best ook nog een back-up manueel. Want in een maand kunnen er veel gesprekken en foto's bijgekomen zijn he.
Op je vraag hoe je iemand moet verwijderen uit de verzendlijst. je opent die verzendlijst, die staan bij mij bovenaan in een lichtblauw mapje aangegeven. Dan de 3 puntjes en daar zie je de info verzendlijst. klik daarop, dan zie je alle mensen die daar in staan. druk en blijf drukken op diegene(n) die jij eruit wil, tot er een aantal mogelijkheden verschijnen. Daar staat bij uit verzendlijst verwijderen. Die persoon is er dan uit.
Veel van kennen, tja ik ben er ook heel veel mee bezig he. Whatsapp is nu wel eentje dat ik heel regelmatig gebruik. Zoek dan ook wel naar alle mogelijkheden die een bepaalde app te bieden heeft.
 
bedankt CVE, ik gebruik dit ook veel om met te kinderen te chatten, mijn dochter zit in Cambridge University en dan is dit wel plezant
amuseer je nog
en bedankt

ed
 
Graag gedaan hoor. Is inderdaad een leuke manier om in contact te blijven met je gezin als ze een heel eind van huis zijn. Dit verzacht ook het gemis he. Snap het.
 
ja, ben juist terug uit bed, het gaat me niet goed af
amuseer je nog

ed
Veel serkte met dit weer Ed. Het is de hel om in deze situatie te zitten. Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van het leven.
Wij hebben deze middag een BBQ gedaan met het gezinnetje en gezellig buiten kunnen eten. Het is voor ons wel een top weekendje. Een namiddagje zee gehad vrijdag en vandaag een BBQ. Dus mijn weekend kan niet meer stuk. Hier is het mijn vrouw die heel erg ziek is(ongeneeslijk). Dus ik snap wel een beetje hoe jij je moet voelen. Ik sta natuurlijk niet in jou schoenen, dus echt weten hoe jij het ervaart en hoe erg je klachten zijn kan ik niet weten. Maar ik ga ervan uit dat ze heel erg zullen zijn. Ik heb de eerste 3 maand van dit jaar thuis geweest met een hernia. Toen ik ook niet veel doen, maar ik had mijn netbookje om mij mee bezig te houden.
 
nog een laatste, ik zit al van november thuis
ook al eens 2 jaar thuisgeweest
en dit door een ongeval
probeer hier virtual box te installeren maar kom niet verder dan toevoegen aan optisch station aan mijn controller sata , als ik dan een schijf kies kan ik geen schijf van op mijn pc installeren
5cf3e6255a390-virtual_box.jpg
 
daar dien je al niet te zijn .. je virtuele schijf werd al aangemaakt in virtualbox (was dit niet zo dan had je rechts ook géén vermelding Windows 7 starter )
jij dient enkel maar op starten te klikken en vervolgens naar de iso te navigeren om deze te koppelen aan de virtuele drive in virtualbox

bezie het filmpje..
 
ik zit wel met een oude versie heb die keuze niet die je me geeft, ik heb versie 5.2.30

5cf412407cf00-virtuql_box_wel_oude_versie.jpg


de nieuwere versie was een 64 bits ik heb 32 bits,als ik dit doe komt mijn VM op de c schijf terecht, ik heb geen optie om naar mijn D schijf te gaan
 
Laatst bewerkt:
ja weet dat jij een oudere versie gebruikt van virtualbox en daar schuilt dan ook het probleem ..waarom denk jij dat men nu al versie 6.0 uitgebracht heeft ..gebruik de nieuwste dan ook .
met de nieuwere versie van virtualbox kun je ook een 32 bits Windows installeren op een 64 bits host pc....of is je host pc ook een 32 bits systeem dat jij deze nieuwere niet krijgt geinstalleerd op je host pc .
 
Laatst bewerkt:
als ik dit doe komt mijn VM op de c schijf terecht, ik heb geen optie om naar mijn D schijf te gaan
 
ja weet dat jij een oudere versie gebruikt van virtualbox en daar schuilt dan ook het probleem ..waarom denk jij dat men nu al versie 6.0 uitgebracht heeft ..gebruik de nieuwste dan ook .

ja maar die werkt niet op mijn laptopje heb maar 4 gig ram en hij weigert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan