motorola G 5S

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Twee vraagjes, ik heb op mijn smartphone 4 email accounts staan, de prullenbak van alle vier heb ik kunnen ledigen maar hoe ledig ik de map van de verzonden mails?


en tweede vraag

ik heb hoe het komt weet ik niet 4 dubbele apps staan op mijn werkbladen: contacten/ spotify/ sms berichten en lay out (is van Instagram denk ik), mag ik die zo verwijderen
ik heb het toevallig eens gedaan omdat it'me er ook dubbel op stond dan gingen de dubbele apps weg maar it's me stond ook niet meer in deel waar al mijn apps staan, heb it's me dus volledig moeten opnieuw instellen
met codes enz...
stel dat ik dat doe met mijn spotify en contacten en de rest en die gaan dan ook allemaal weg en waarschijnlijk dan ook in de map waar mijn apps staan, dan heb ik wel een pakje werk

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

thanks

ed
 
Dubbele apps mag je gewoon verwijderen. Kijk goed wat je verwijderd, want krak dezelfde apps kunnen het niet zijn. Indien krak dezelfde worden die in principe gewoon niet mogelijk om te installeren. Map verzonden kan geledigd worden, maar hangt af van met welke app je werkt. De werkwijze is per app verschillend.
 
ik heb geen app om mijn verzonden mails te ledigen en het zijn toch krak dezelfde app's hoor
 
mdc1756;n235908 zei:
ik heb geen app om mijn verzonden mails te ledigen en het zijn toch krak dezelfde app's hoor

Daar heb je geen app voor nodig, dat moet je in je mail app ergens vinden.
 
Ik gebruik Gmail app en als ik een mail wil verwijderen moet ik er lang op drukken en dan verschijnt er bij deze een vinkje, dan kan je er verschillende aanklikken zonder dat je ze lang ingedrukt moet houden. Heb je ze geselecteerd die je weg wil zie je een icoontje bovenaan van een vuilnisbak en daar dan op klikken en hoppa weg zijn ze.
 
ja dat weet ik, dat stond in de eerste post, dat is voor het verwijderen van toegekomen mails, maar ik wil graag al mijn verzonden mails ook verwijderen, en dat weet ik niet hoe dit gaat?
begrijp je
 
mdc1756;n235932 zei:
ja dat weet ik, dat stond in de eerste post, dat is voor het verwijderen van toegekomen mails, maar ik wil graag al mijn verzonden mails ook verwijderen, en dat weet ik niet hoe dit gaat?
begrijp je

Dat werkt ook zo hoor.
 
Bij deze is het topic gesloten, ben blij dat het je uiteindelijk gelukt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan