Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het openen van een email in MS Outlook 2007 kan je de betreffende email via de knop "Move to folder" rechtstreeks naar een andere map verplaatsen.

Standaard staan in deze lijst de laatste 9 mappen. Kan ik deze lijst uitbreinden? Via een wijziging van een of andere registry key?

Alvast bedankt voor de hulp.

[OPLOSSING]sleep je de mail niet gewoon naar de folder? uit mijn ervaring weet ik dat dit het snelste gaat.

verder kan je natuurlijk ook regels gaan opstellen voor inkomende berichten, zodat die automatisch verwerkt worden.

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na het openen van een email in MS Outlook 2007 kan je de betreffende email via de knop "Move to folder" rechtstreeks naar een andere map verplaatsen.

Standaard staan in deze lijst de laatste 9 mappen. Kan ik deze lijst uitbreinden? Via een wijziging van een of andere registry key?

Alvast bedankt voor de hulp.

waarom sleep je de mail niet gewoon naar de folder? uit mijn ervaring weet ik dat dit het snelste gaat.

verder kan je natuurlijk ook regels gaan opstellen voor inkomende berichten, zodat die automatisch verwerkt worden.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog even voor de volledigheid: hier kan je ook nog eens lezen dat je die lijst niet kan uitbreiden met een registertweak.

poster is reeds lang niet meer online geweest. oplossing hierboven te lezen, dus slotje erop.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan