Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Wil kan me helpen om een "kleine zichtbare" MP3 player te plaatsen op één van de pagina's van mijn website ?

Bij voorbaat dank,

Ivo
 
My Web-Based MP3 Player System

mp3player3.png
 
Hallo,
Bedankt voor je reaktie, maar het lijkt me een "te grote" player te zijn om deze te gaan integreren op één van mijn pagina's. Bestaat er géén andere mogelijkheid ?
Groeten,
Ivo
 
ik gebruik de deze

heeft vele leuke skins en je kan de muziek ter plaatse selecteren eventueel. dan moet je je ook geen zorgen maken over auteursrechten

wat ook handig is dat je om te embedden gewoon de source kan copy-pasten van je gemaakte player en zijn nummers
 
Tja, mooie player, maar weet echt niet hoe ik hier moet aan beginnen om dit op een webpagina te plaatsen ... embedden ? géén idee wat dit zou betekenen ...
Wat websites betreft ben ik maar een "groentje" !
 
ik ben ook geen html-virtuoos hoor...

ik ben ook geen html-virtuoos hoor...

Tja, mooie player, maar weet echt niet hoe ik hier moet aan beginnen om dit op een webpagina te plaatsen ... embedden ? géén idee wat dit zou betekenen ...
Wat websites betreft ben ik maar een "groentje" !

Embedden is gewoon invoegen. het handige zoals ik zegde is dus dat je niks moet doen om de source te schrijven. gewoon copy-pasten en hopla.

Hoe ze er aan uit kunnen weet ik niet, maar ze bieden de tracks aan.

Dus: maak een player met de songs van je keuze, klik de button om de source te kopiëren en plak die in je eigen pagina. Het beheer van de songs vraagt niet veel moeite, je mag alleen niet vergeten de hele source te vervangen als je je playlist wil updaten.

in bijlage heb je een voorbeeldje met het nummertje 'no stress' erin. probeer maar eens uit ;)
 

Bijlagen

  • flashfetish player.txt
    1.1 KB · Weergaven: 109
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan