Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een GSm: Nokia 2760, nu staat daar geen muziekspeler op. Maar hij kan wel mp3 of m4a files afspelen die van een andere gsm doorgestuurd worden, maar niet als ze van de computer komen. Nu vraag ik mij af: Is er geen sofware mogelijkheid om er toch een mp3 of m4a player op te installeren?
 
Nokia België - Nokia 2760 - Support


Downloads for Nokia 2760 in English



Nokia Suites for your PC

Connect your phone to a Windows PC and access your mobile content as if the phone and the PC were one.

Keep your contacts and calendar up to date on both PC and phone
Transfer music, images, and video easily between PC and phone
Connect an off-line PC to the Internet
Back up important phone content
Expand Nokia PC Suite by installing additional applications
 
Nokia België - Nokia 2760 - Support


Downloads for Nokia 2760 in English



Nokia Suites for your PC

Connect your phone to a Windows PC and access your mobile content as if the phone and the PC were one.

Keep your contacts and calendar up to date on both PC and phone
Transfer music, images, and video easily between PC and phone
Connect an off-line PC to the Internet
Back up important phone content
Expand Nokia PC Suite by installing additional applications

Ik kan wel muziek enzo van mijn computer overbrengen van mijn PC naar mijn GSM met nokia pc-suite, maar hij wil ze niet afspelen.... bestaat er miss een progje voor op m'n sm die mp3 of m4a wel kan lezen?
 
van die illigale sites downloaden is omproblemen vragen. miss moet ik er eens over denken om een nieuwe GSM te kopen. Voor amper 80 -100€ heb er een met mp3 speler.
toch bedankt

greetz,
playbunny265

IK heb dan Toch de glass player gedownload en geïnstalleerd. Maar muziek overbrengen met Nokia PC-suite is gewoon een regelrechte ramp...Ik heb +-2 uur geprobeerd, de computer 4 keer heropgestart, gsm idem...resultaat: nul komma nul. Dit kom ik dus altijd tegen als ik met nokia pc suite werk.
Hij zegt de hele tijd: 'telefoon verbonde via bleutooth' maar dan komen er pop-ups op die zeggen 'verbinding mislukt' en dan loopt men pc vast...Wat moet ik doen?
 
Zorg wel dat je de laatste versie hebt van pc suite nokia
ik zou niet te veel overbrengen in één keer (hangt ook af van je snelheid)
ik heb een nokia n72 en ik heb geen enkel probleem met mijn muziek over te brengen via pc suite ook werk ik via bleutooth.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan