Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het downloaden en installeren van mp3directcut geprobeerd enkele op mijn computer bestaande mp3
bestanden te bewerken.
Het zorgvuldig in en uitfaden van bestaande muziek lukt mij niet.
Vind de uit het Engels vertaalde tutor best ingewikkeld.
Kan iemand mij op een eenvoudige en duidelijke wijze vertellen hoe dat in zijn werk gaat.
Ben reeds 75 jaar maar zou het heel leuk vinden om deze techniek onder de knie te krijgen.
Wie kan mij daarbij helpen.

avadoba
 
Ik heb onderstaand bericht via een Privébericht ontvangen van ons lid avadoba

Beste Lana,
Heb het programma AUDACITY gedownload en bij het opstarten heeft mijn Windows besturingssyteem
uit voorzorg voor een crash (blauw scherm met heel veel tekst) alles stilgelegd en in de veiligheidsmodus
de computer terug opgestart.
Heb hierna direkt het programma van mijn computer verwijderd.
Wat is de reden van dit alles?
Durf dit programma niet meer terug in te laden al zou alles volgens de webpagina door heel veel
scanners gechecked zijn en 100% veilig.

mvg

AJC


Nu rijzen er bij mij een paar vraagtekens hoe dit kan gebeuren.
Zelf gebruik ik Audacity nagenoeg elke week wel een keer en dit programma is het beste Freeware Audiobewerkingsprogramma.

  • Wat ik wil weten is of andere mensen dit probleem ook wel eens meegemaakt hebben.
  • Welke besturing gebruikt avaboba.
  • Heeft avadoba de juiste versie voor de juiste besturing proberen te installeren. ( Er bestaan legacy versies voor de wat oudere Windows versies.)
 
@Avaboda zou je zo vriendelijk kunnen zijn om antwoord te geven op de vraag van Lana en ook voor mij...ben zeker dat ik je één perfecte werkende link heb aangeboden!!!vertel ons eens hoe wat er is gebeurd....:vraagteken:
zou het heel tof vinden en echt waarderen als je antwoord geeft;)
mvg
Lautus
 
Ben momenteel druk met andere zaken dan alleen muziekdownloaden.Sorry voor niet tijdig te antwoorden.
Ik heb echter een tussenoplossing gevonden en wel, ik download Youtube video's en converteer deze met YouTubemp3 naar normaal af te spelen mp3 bestanden.
Met Liveoptredens is dit moeilijk want aan het einde ervan volgt vaak langdurig applaus.
Maar albums bevatten dijkwijls muziek die perfect uitfaden.
Als ik daarna eigen gemaakte filmpjes maak met toegevoegde muziek kan ik die heel vaak overlappen en kan
uitfaden met Windows Movie Maker.
Dit is me al een paar keer goed gelukt.
Nu meteen met AUDACITY te gaan werken is niet direct een must maar in de toekomst wil ik het nog wel eens proberen.
Dank voor alle genomen moeite

Avadoba
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan