MS Antivirus wat een troep

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Zo denderend is de Virusscanner van Microsoft niet hoor, Gisteren op de Laptop met Vista erop, 2 ernstige virussen moeten verwijderen die mooi waren binnen geglipt zonder enige waarschuwwing te geven. En waren van ernstige aard Het internet werd enorm traag en mails versturen werd onmogelijk. Laten scannen door MS Antivirus en heeft ze wel kunnen verwijderen, al goed. Maar niet erkennen bij het binnen komen is wel srtaffe toebak. Daar bovenop schakeld MS Virusscanner de Windows Defender steeds uit. MS Antivirus snel verwijderd.

Nu Gratis Avira erop gezet, en tevreden tot nu toe en schakeld Windows Defender tenminste niet uit. Wat een reclaam voor Microsoft
 
Ik gebruik avg en tevreden over.

Weet jij hoe dit zou kunnen gebeuren dat de MS viruscanner die narigheid laat doorkomen zonder waarschuwing. ;)

Mijn zus gebruikte enige tijd ook avg maar gaf vaak veel valse meldingen op spellen die zo gezegt besmet waren met een virus, dat helemaal niet waar was. Van de rest was avg zeer goed. avg staat schijnbaar bekend om spellen gemakkelijk te beoordelenen als virus.
 
Ook met avira heb ik veel valse meldingen gehad.
Op dat vlak scoren mbam en panda cloud het beste.
Nog geen infectie gehad sinds ik deze 2 heb, en zeer weinig false positive.
 
Zonet nog ontdekt dat ik nog een gratis versie heb van Kaspersky Security 2010 voor 3 maanden. We zullen dat er eventjes opzetten, en kan ze nadien nog oordelen wat ze er mee doet verlengen of niet. Schijnbaar scoort Kaspersky zeer goed. ;) Eerst eventjes Avira verwijderen.
 
Is beter dat een antivirus software goed controleert anders krijg je virus binnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan