MS DTCconsole-ERROR 1067

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ik heb een probleem in mijn vista ultimate met de:MSDTCconsole
per elk keer dat ik start een programma komt een melding:MSDTCconsole programma kan niet starten en dan ERROR 1067,heb al geprobeerd te starten bij services.msc maar die start niet,hebt iemand een goed oplossing voor toevallig?
Dank u Wel
Groetjes.
 
Het kan gebeuren dat de firewall dit blokkeerd.

Probeer dit eens.

Ga naar het Configuratiescherm en open Beveiligingscentrum.
Links zie je tussen het rijtje Firewall staan

Klik nu weer in het linker veld op Een programma via Windows Firewall toestaan en in het volgende venster op Programma toevoegen.

Klik op Bladeren en voeg het volgende toe: c:\windows\system32\msdtc.exe.

Schakel in Programma's of poort het selectievakje Msdtc.exe in en klik op OK.
 
Hallo,ik heb een probleem in mijn vista ultimate met de:MSDTCconsole
per elk keer dat ik start een programma komt een melding:MSDTCconsole programma kan niet starten en dan ERROR 1067,heb al geprobeerd te starten bij services.msc maar die start niet,hebt iemand een goed oplossing voor toevallig?
Dank u Wel
Groetjes.

Het probleem zit hem volgens mij in je register, denk dat je eerst moet proberen je register op te schonen en repareren met CCleaners met uitleg pctuts Recente versie nemen en eventueel je pc daarna nog zelf laten reparen.

vink ze bijde aan en reboot laat de machine lopen tot hij klaar is.
 

Bijlagen

  • repareren pc.jpg
    repareren pc.jpg
    16.7 KB · Weergaven: 77
HEB alles gezocht en de probleem is dat de msdtc.exe in system32 bestat enkel 'n leeg folder dus,ik denk in formateren want dit is 'n bestand van microsoft en kan niet vinden.
alvast bedankt voor de hulp.
 
Je kunt dit nog proberen, ik heb het bestand toegevoegd in de bijlage.
Wel eerst even uitpakken met een unzip programma Bijvoorbeeld WinRar
 

Bijlagen

  • msdtc.rar
    63.8 KB · Weergaven: 111
Pluis ik heb dit msdtc.exe uitgepakt met winrar ,maar die wilt niet starten,waarom weet ik nog niet,maar bedankt voor je hulp maat.
Groetjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan