MS Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Ik heb 2 jaar geleden een MS Outlook 2007 gekocht, maar gebruikte hem al meer dan 1,5 jaar niet meer onwille er nog wat bugs inzaten die nu schijnbaar moeten verholpen zijn, Voordien had ik de studente home editie in bezit die ik gebruik en daar zat Outllok 2007 niet op.

Nu mijn vraagje, ben ik messchien beter af met windows life, dan blijven wel al mijn mails behouden bij een format of andere dergelijke problemem zoals crasch. Als ik het goed voor heb.

Ik heb nog nooit met windows life gewerkt en zou dit beter zijn t.o.v. Outlook 2007.;)
 
Ik zelf gebruik geen van de 2.
Gebruik windows mail waar van elke 2 dagen backup word van genomen.

Ik gebruik Windows mail ook al ruime tijd en neem ook elke dag daarvan een backup voor alle veilgheid, maar bij Outlook 2007 heb je wel meer mogelijkheden en dit vindt ik wel handig.

Maar weet niet goed en twijfel daarom, of ik Outlook 2007 of Windows life wil gebruiken. ;)
 
Outlook is een zeer krachtig programmatje, slikt veel schijf en geheugen, voor normaal gebruik kan je beter een minder zwaar progje gebruiken. Ik gebruik Windows mail op mijne vista.
Stel deze zo in dat alle mails op een andere schijf komen, zo ben je bij een crash uw mails niet verloren. gewoon een image van uw c schijf terug zetten en alles is oke.
 
Outlook is een zeer krachtig programmatje, slikt veel schijf en geheugen, voor normaal gebruik kan je beter een minder zwaar progje gebruiken. Ik gebruik Windows mail op mijne vista.
Stel deze zo in dat alle mails op een andere schijf komen, zo ben je bij een crash uw mails niet verloren. gewoon een image van uw c schijf terug zetten en alles is oke.

Ik denk toch Outlook 2007 terug te gaan gebruiken, ik ben wel een persoon die enorm veel mails verstuurt voor zakelijke doeleinden en dan heb je wel meer keuze voor betere en mooiere opmaak t.o.v Windows Mail vindt ik persoonlijk, ik heb het vroeger al eens gebruikt.

Van Windows life heb ik geen ervaring zodus kan ik er ook niet over oordelen. ;) Of moet het eens uitproberen, ook een mogelijkheid.
 
Ik denk toch Outlook 2007 terug te gaan gebruiken, ik ben wel een persoon die enorm veel mails verstuurt voor zakelijke doeleinden en dan heb je wel meer keuze voor betere en mooiere opmaak t.o.v Windows Mail vindt ik persoonlijk, ik heb het vroeger al eens gebruikt.

Van Windows life heb ik geen ervaring zodus kan ik er ook niet over oordelen. ;) Of moet het eens uitproberen, ook een mogelijkheid.

In essentie is live de nieuwe versie van outlook express.' Express' houdt dan in dat je opties iets beperkter zijn, maar het kan perfect dienen voor pro gebruik. alle instellingen zijn mogelijk, maar je kan bvb geen submappen maken om je mails te organiseren. [CTRL-SHIFT-E] naar backup toe moet je niet bang zijn. zelfs als je beide programma's verwijdert van je systeem en er daarna een cleaner over gooit kan je de data weer ophalen uit je application data map.

en dan is er natuurlijk nog altijd het systeemherstel als je iets kwijt bent ;)

je moet al een 'wreed' zware crash hebben als je in safe mode niet meer in je dosprompt kan:duimop:
 
Submappen maken in lWindows life mail kan wel hoor.
Ga maar eens op je mailnaam gaan staan ( de naam boven je mappenlijst) en klik eens rechts...in deze lijst die je te zien krijgt kan je een nieuwe map maken.
Deze map komt dan in de mappenlijst te staan.
 
bedankt voor je tip. ik gebruik zelf outlook pro, vandaar dat ik niet zeker was :)

essentie is dat je met outlook ietsje meer kan maar dat life zeker kan dienen als pro mailprogramma
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan