Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was bezig met mijn opstart programma's te sorteren en heb ik toch niet bij de waarschuwing deze "waarschuwing niet meer laten zien" aangevinkt (onpl)

ik wil dat graag terug hebben zodat ik kan kiezen tussen "nu opstarten of "later opstarten"


ik zal ook nog wat verder zoeken op google weet gewoon niet hoe ik mijn probleem moet omschrijven en ben een beetje moe heb heel de dag bezig geweest met usb modem te goeie laten functioneren;!
 
Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed wat je gedaan hebt -)5
Je hebt Items voor opstarten gesorteerd en toen ??
 
Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed wat je gedaan hebt -)5
Je hebt Items voor opstarten gesorteerd en toen ??

weet jij wat msconfig doet? wel het is een programma waar je kan kiezen welke programma's automatish worden opgestart als je computer opstart

en als je programma's uit de opstart lijst uitvinkt en je klikt toepassen en dan sluit je msconfig programma dan zou die normaal zeggen wil je nu opnieuw opstarten zo dat je keuze bevestigd is of afsluiten zonder herop te starten wel in zoiets komt normaal een waarschuwing venster en dan kan je kiezen deze boodschap niet meer weergeven die boodschap wil ik dus terug

Ook hoop dat je het nu begrijpt ;)
 
systeemherstel

Ok ik denk wel dat dat gaat helpen maar ik heb zoveel gedaan vandaag dan ga ik al die programma's kwijt zijn ;! en systemherstel doe ik alleen als het echt de enige manier is om het op te lossen

ik ga toch nog even afwachten en rond googlen alvast bedankt ;)
 
type even in uitvoeren: msconfig, nu kan je bij hulpprogramma's een heleboel instellingen aanpassen, en weer weergeven.
 
Als de computer moet worden herstart om de wijzigingen toe te passen word daar naar gevraagd.
Kunnen de wijzigingen toegepast worden zonder herstart, dan word daar niet om gevraagd.
Dit kan je enkel instellen via het register.
Heb je daar niet in gewerkt, dan word de vraag gesteld als het nodig is.
 
Heel simpel uigelegd:iedere keer als je via msconfig iets veranderd zal je die vraag krijgen nadat de pc herstart is.
Zoals nijltjetweety het zegt je kan dat niet zomaar uitschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan