Status
Niet open voor verdere reacties.
Plaats even een screenshot van de melding hier aub?

Je kan ook eens proberen om die dll manueel te registreren. Open een command prompt scherm (opdracht prompt) en voer volgende opdracht uit.

Code:
regsvr32 c:\Windows\system32\msvcp100.dll
 
nu komt de melding

CS6ServiceManager.exe - Ongeldig beeld
---------------------------
De toepassing of DLL-bestand C:\WINDOWS\system32\MSVCR100.dll is geen geldige Windows-kopie. Controleer dit op uw installatiediskette.


ook als ik mijn photoshop programma open komt er steeds dit op zo om de 20 seconden
 
de windows xp home heeft 2 zulke dll bestandjes mee gekregen ...
nu zou jij dienen na te gaan welke er verdwenen is ...!
je heb de msvcp50.dll en je heb de msvcp60.dll
beiden kan ik desnoods van de XP cd kopieren je hier beschikbaar stellen ..

download deze gezipte msvcp.dll en plaatst deze op de juiste plaats en in de juiste map.
 
de windows xp home heeft 2 zulke dll bestandjes mee gekregen ...
nu zou jij dienen na te gaan welke er verdwenen is ...!
je heb de msvcp50.dll en je heb de msvcp60.dll
beiden kan ik desnoods van de XP cd kopieren je hier beschikbaar stellen ..

Probleem treed op met msvcp100.dll. Is geen standaard dll van Windows XP, maar van de Visual C++ 2010 Libraries.
Toepassing gaat gebruik maken van deze dll. Oudere/andere versies gaan hier nietveel nut hebben vrees ik.
 
Probleem treed op met msvcp100.dll. Is geen standaard dll van Windows XP, maar van de Visual C++ 2010 Libraries.
Toepassing gaat gebruik maken van deze dll. Oudere/andere versies gaan hier nietveel nut hebben vrees ik.

dat was ik inderdaad ook al aan het denken ...
wat de TS wel kan doen is de sfc /scannow opstarten als een administrator ..en hopen dat deze systeem file checker het probleem verhelpt ..
 
Had ik ook al in gedachten. Maar de System File Checker kan enkel bestanden die onderdeel zijn van het OS controleren en herstellen. En de VC++ 2010 Libs behoren hier normaal niet bij. Dit is een optionele installatie.
Eventueel eerst deze software terug volledig verwijderen en herinstalleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan