MusicBee

MusicBee 3.5.8447

Enkel Leden kunnen Downloaden, maak je gratis Lid.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Tuts heeft een download toegevoegd :

MusicBee - MusicBee een zeer gebruiksvriendelijke muziekorganisator met tal van mogelijkheden

Screenshot_2020-01-17 MusicBee.png


MusicBee een zeer gebruiksvriendelijke muziekorganisator met tal van mogelijkheden voor de organisatie van een digitale muziekverzameling. De software is een topper op dit gebied is snel en heeft hulpmiddelen om alles overzichtelijk te houden met een ongelimiteerd wat betreft aantallen. Een collectie met 50.000 items draait even soepel als met 1000 nummers. Er kan allerlei bijkomende informatie over een track van het internet geplukt worden, onder meer de bijhorende tags, songteksten en...

Ga naar het bestand...
 
Is er iemand hier op het forum die dit ook gebruikt ? Ik slaag er vb. al meteen niet in om mijn share op één van mijn NAS-toestellen, die gemapt is naar de drive-letter op mijn PC te kiezen in elke dialoog die ik ook maar open. Ik krijg alleen local drives en USB local connected drives te zien !

Hoe laat ik MusicBee een netwerkdrive scannen ?
 
Ivan heeft MusicBee bijgewerkt met een nieuwe update:

Software update: MusicBee

Nieuwe Jukebox-weergave
De opdracht Afspeellijst vergrendelen schakelt het wijzigen van de inhoud van de afspeellijst uit en ook het verwijderen of hernoemen van de afspeellijst
Knippen en plakken ondersteund voor het verplaatsen van nummers in afspeellijsten
Voor afspeellijsten die zijn geconfigureerd om niet te vernieuwen, klikt u met de rechtermuisknop op / Lijst / Nu vernieuwen om de afspeellijst te vernieuwen
Bij het in willekeurige volgorde afspelen van nummers worden...

Lees meer over deze update...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan