Muziek Afspeling Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren,ik heb een klein probleem met muziek afspeling op mijn pc,per elk keer dat ik zet muziek via mijn muziek spelers zoals WMP,NOKIA MUZIEK,MP3 TORPEDO OF CREATIVE MUZIEK SPELER,de muziek start te spelen normal met een goed geluid maar na een minute het geluid verdwijnt zomaar en stopt met spelen,dit gebeurt met allen muziek spelers dat ik heb in mijn pc,wat video betreft doet alles normaal met geen enkel probleem ik heb inclusive de audio en geluid codecs voor alles,had gisteren ook mijn geluids kaart van SOUND BLASTER EXTREME MUSIC van CREATIVE geupdated en ziet alles normal behalve dit klein opmerking van het verdwijning geluid,vroeger zat alles normaal en ineens puf!!!heb ik al de configuraties van allen muziek spelers gecontroleerd en ziet alles in orde volgens mij maar dit klein probleem vind ik het niet.
Hebt iemand wat oplossingen voor dit?
Heel erg bedankt aan ideren.[OPLOSSING]
De probleem zat precies in het audio bestanden dat ik had in mijn pc,gisteren heb ik een system restore gedaan en daarna{vandag}is die probleem gebeurd met mijn muziek en dan heb ik geprobeerd 'n nieuwe audio bestanden te dowloaden en proberen die te afspelen zonder te stopen zoals de anderen en voil� is de probleem opgelost en dan heb ik die anderen muziek bestanden afgewist en weer gedownloaded en nu spelt alles in orde af,waarom weet ik niet!!!
Maar de probleem zit al opgelost
Thanx anyway.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De probleem zat precies in het audio bestanden dat ik had in mijn pc,gisteren heb ik een system restore gedaan en daarna{vandag}is die probleem gebeurd met mijn muziek en dan heb ik geprobeerd 'n nieuwe audio bestanden te dowloaden en proberen die te afspelen zonder te stopen zoals de anderen en voil? is de probleem opgelost en dan heb ik die anderen muziek bestanden afgewist en weer gedownloaded en nu spelt alles in orde af,waarom weet ik niet!!!
Maar de probleem zit al opgelost
Thanx anyway.
 
geluk bij een ongeluk dus.
Het gebeurt dat bij systeemherstel de data op station c corrupt word.
Maak altijd bij voorkeur op een usb apparaat een backup voor je systeemherstel doet.
Jammer dat je een deel van je muziek kwijt bent.
Controlleer je andere data ook.
Bij officebestanden en wordpaddocumenten gebeurt het ook wel eens dat ze onleesbaar worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan