Status
Niet open voor verdere reacties.
goeie midag mensen; ikheb een probleem met het verzenden van e-mail als ik daar een muziekje bijvoeg, dat afspeelt als de ontvanger zen mail opent dan krijg ik steeds het zelfde berichtje te zien in zo'n kaderke: kan een of meer afbeeldingen in dit bericht niet vinden het bericgt word zonder deze afbeeldingen verzonden weet u zeker dat u dit bericht wilt verzenden.kan iemand mij hiermee mischien helpen. alvast bedankt groetjes mon
ik heb windows vista home premium SP2 3GB EN GEBRUIK WINDOWS MAIL
 
Geeft niet hoor, wij helpen hier graag iedereen. Beginners en gevorderden.

Een wav bestand en een mp3 bestand zijn allebei muziek of geluidsbestanden. Het verschil is de extentie ( de naam dus die achter het bestand staat )
Ik zal je een voorbeeld geven, alle geluiden die de besturing Windows standaard gebruikt zijn wav bestanden. Geluiden dus met de extentie .wav
 
ja pluis dat is zo als ik een liedje in de mail opstuur dan werkt dat perfect maar het is als ik een mailtje stuur naar jou en jij klikt dat aan dan begind een lied te spelen ik stuur gewoon een mail waar een liedje aan hangt zal ik maar zeggen het zit niet in de mail
 
Het is een beetje verwarrend, maar ik wil u graag helpen.

Even kort samengevat:
Als u een mp3 bestand als bijlage meestuurt dan werkt het normaal. Ik krijg dat dan als bijlage en dan kan ik deze bijlage aanklikken.
Eigenlijk heel normaal dat dit werkt.

Maar u wilt een muziekbestand op de achtergrond meesturen. Dit kan niet met een mp3 bestand. Dit kan alleen met een wav bestand.

Converterteer het mp3 bestand eens naar een wav bestand.

Dit kan gratis online op: Online Audio Converter (MP3, WAV, Ogg, WMA, M4A, AAC) – media.io
 
ja pluis ik heb dat via die link omgezet naar wov en dan gedownload en dan geprobeerd te verzenden naar men vrouw maar nu verschijnd er dit reactie van server552#5.3.4 message size exceeds limit poort 25 beveiligd:nee: serverfout552 fout nr 0x800ccc6d
 
Dan is het wav bestand te groot. ( size exceeds limit )
Een mp3 bestand is veel kleiner, omdat dit gecomprimeerd is. Dan zal het verzenden met dit gekozen mp3 bestand niet lukken helaas.

Probeer eens een ander ( veel kleiner ) wav bestand te versturen. In de Windows map bij Media staan de standaard Windows geluiden.
 
hey pluis hier zijn ik dan terug sorry voor de lange pauze maar het ging niet anders,(beetje astma) ik heb die wav bestanden ontvangen en ik heb het geprobeerd met verschilende geluiden en ook aangevinkt doorlopend zodat het lang afspeeld en dat werkt prima
 
Dan zie je dat het met een klein wav bestand dus wel lukt en niet met een mp3 bestand.
Je hebt ook gezien dat een wav bestand niet te groot mag zijn, hoe groot dit mag zijn ligt aan de ISP ( internet provider )
De grootte voor een email versturen verschilt namelijk per provider. Hier kan ik ook niets aan doen.

Als u een bepaald mp3 bestand wilt gebruiken moet u dit dus omzetten / converteren naar een wav bestand.
Wordt dit wav bestand daarna te groot lukt het dus niet en zal een ander mp3 bestand gebruikt moeten worden en converteren nar wav wat daarna wel klein genoeg is om te kunnen gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan