Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Ik krijg soms powerpoints toe waar prachtige muziek word bij gespeels.
Ik zou graag die muziek houden. Ik heb ooit geweten hoe ik die muziek kon
achterhalen en dan gewoon kopieeren als gewoon mp3.
Maar weet niet meer hoe ik dat moet doen. Kan me iemand op weg helpen ??
 
Open presentatie in Powerpoint en sla die op als webpagina.
Ga via het menu Bestand, Opslaan als.
In het dialoogvenster kies je onderaan bij Opslaan als voor Webpagina (*.htm; *.html).

Waar je de webpagina bewaart, maakt Powerpoint automatisch een map aan waarin alle bestanden van de diavoorstelling zitten, zoals de muziek. Bijvoorbeeld een naam als Sound0001.wav
 
Opgelost mag slotje op


Open presentatie in Powerpoint en sla die op als webpagina.
Ga via het menu Bestand, Opslaan als.
In het dialoogvenster kies je onderaan bij Opslaan als voor Webpagina (*.htm; *.html).

Waar je de webpagina bewaart, maakt Powerpoint automatisch een map aan waarin alle bestanden van de diavoorstelling zitten, zoals de muziek. Bijvoorbeeld een naam als Sound0001.wav
 
Dat kan je met een eenvoudig truukje. Open de presentatie in Powerpoint en sla ze vervolgens op als webpagina. Dat doen je via het menu Bestand, Opslaan als. In het dialoogvenster kies je onderaan bij Opslaan als voor Webpagina (*.htm; *.html).

Op de locatie waar je de webpagina bewaart, maakt Powerpoint automatisch een map aan waarin alle bestanden van de diavoorstelling in terechtkomen, zoals de muziek. Die krijgt dan een naam als Sound0001.wav mee.
 
net zoals met andere MSO progs

net zoals met andere MSO progs

Dat kan je met een eenvoudig truukje. Open de presentatie in Powerpoint en sla ze vervolgens op als webpagina. Dat doen je via het menu Bestand, Opslaan als. In het dialoogvenster kies je onderaan bij Opslaan als voor Webpagina (*.htm; *.html).

Op de locatie waar je de webpagina bewaart, maakt Powerpoint automatisch een map aan waarin alle bestanden van de diavoorstelling in terechtkomen, zoals de muziek. Die krijgt dan een naam als Sound0001.wav mee.

Thx Danny!

Helemaal juist. 't Is wel een beetje zoeken in vista als je het niet gewend bent...Onder de map xxx.bestanden kan je de audio ophalen.

slotje zit erop, dus ff verplaatsen naar de opgelosten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan