Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik 2 schermen via de videokaart Nividea Geforce7 en na de upgrade van Windows 7 naar 10 werken de 2 schermen niet meer en zijn de instellingen van de schermen niet meer juist?
Hoe kan ik dat oplossen?
 
door deze 2de scherm dan wellicht opnieuw toe te voegen .. en waarschijnlijk dien je dan ook te controleren of deze resolutie nog hetzelfde is ...
indien niet dien je deze opnieuw in te stellen ...als blijkt dat dit niet mogelijk is dien je te controleren op een nieuwe videokaart driver ... klik
 
Ik gebruik 2 schermen via de videokaart Nividea Geforce7 en na de upgrade van Windows 7 naar 10 werken de 2 schermen niet meer en zijn de instellingen van de schermen niet meer juist?
Hoe kan ik dat oplossen?
[h=3]De beeldscherminstellingen wijzigen voor de uitgebreide bureaubladweergave[/h][FONT=WOL_Reg]
  • Open Schermresolutie door achtereenvolgens te klikken op de knop [FONT=WOL_Bold]Start[/FONT]
    4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg
    , [FONT=WOL_Bold]Configuratiescherm[/FONT] en vervolgens op [FONT=WOL_Bold]Beeldscherm en dan rechts op [/FONT] [FONT=WOL_Bold]Beeldschermresolutie aanpassen[/FONT] onder [FONT=WOL_Bold]Vormgeving en persoonlijke instellingen[/FONT].
  • Klik in de vervolgkeuzelijst naast [FONT=WOL_Bold]Meerdere beeldschermen[/FONT], op [FONT=WOL_Bold]Deze beeldschermen uitbreiden[/FONT] en klik vervolgens op[FONT=WOL_Bold]OK[/FONT].
    18fec5ad-1018-49ce-a4d8-3797bf07ee92_0.jpg

[/FONT]
 
Thx voor de moeite! Als ik dat zou zien dan zou het idd geen probleem zijn!
De drivers voor van de videokaart zouden blijkbaar niet meer upgedated worden, las ik al op een forum! De videokaart ziet maar 1 scherm volgens het speccy programma en ik zie wel dat 1 scherm op de 2 monitoren! Het zou moeten uitgsplitst kunnen worden!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan