Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom is Christus niet in Nederland geboren?
Omdat ze daar geen 3 wijzen konden vinden !!!!!!

:us4alldeuk:SIMBA:us4alldeuk:

Daarom noemt men ze ook onze noorderburen,omdat de 3wijzen uit het oosten kwamen.
 
Een hollander stopt aan een Harley shop om zijn motor te laten repareren. Zij konden het probleem niet verhelpen terwijl hij wachtte, dus zei hij dat ie niet veraf woonde en dat hij wel te voet naar huis zou gaan.
Onderweg stopt hij bij een ijzerwarenhandel en koopt daar een emmer en een aambeeld. Verder bezoekt hij ook nog een poulier en koopt daar een paar kippen en een gans. Nu had hij wel een probleem want hoe zou hij dat allemaal dragen ?
De winkelier zegt: "Waarom leg je het aambeeld niet in de emmer, en draag hem in de ene hand.
Steek een kip onder elke arm en met de andere vrije hand draag je de gans."
"Tof, bedankt", zegt de hollander en gaat naar
buiten. Daar wordt hij aangesproken door een klein oud vrouwke dat hem vertelde dat ze de weg kwijt was. Ze vroeg hem: "Kan je me zeggen hoe ik naar Groenlaan nr 1603 geraak?" Den hollander antwoordt:" Ik woon toevallig ook in de Groenlaan, nr 1616, kom, ga met me mee via mijn kortere binnenweg, dan zijn we er in no time".
Dat oud menske bekijkt hem bedenkelijk aan en zegt: "Ik ben een eenzame weduwe zonder een echtgenoot om me te beschermen.
Hoe weet ik dat, als ik met je meega langs deze binnenweg, je me niet tegen een muur aanduwt, mijn kleed omhoog sleurt en me niet een beurt geeft ?"
"Verdekke madammeke", zegt den hollander, "zie mij hier staan met mijnen emmer, aambeeld, 2 kiekens en een gans in mijn handen. Hoe in hemelsnaam kan ik je nu tegen de muur aandrukken en al hetgene doen wat je hier zegt ?"
"Awel", zegt ze, "zet de gans neer, zet er den emmer over, het aambeeld op de emmer en ik zal de kiekes vasthouden !"

 
:us4alldeuk::lachen78::lachen78::lachen78:niet te doen :duimop:



Paul (nar)
 
Een oud hollands koppel zijn op wandel. Ze zijn al meer dan 50 jaar gehuwd. Terwijl ze aan het wandelen zijn komen ze bij toeval langs de plek waar ze het voor de eerste keer gedaan hebben. Hij nog heel vurig zegt tegen haar : schat willen we het nog eens doen zoals 50 jaar geleden. Na aandringen geeft de hollandse toe en gaat naar de omheining van de weide. Ze laat haar broek zakken en bukt zich voorover terwijl ze da draad vast neemt. Hij in volle overgave aan het werl langs achteren. Na een tijdje voldaan te zijn zegt de hollander tegen zijn eega : schat je was nog beter dan al die jaren geleden. Dat zal wel zegt de hollandse, stommerik toen stond er nog geen stroom op de draad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan